Behöver tips!
Är det hamstern på bilden? :)
// Sofia
Ha tålamod! Jag håller själv på att få min hamsterflicka tam, jag har haft henne i drygt 2 veckor och hon har precis börjat komma fram och nosa på min hand.
Prata med honom så han lär känna din röst, för ner handen och gräv lite i spånet och så, så han vänjer sig vid din hand och ser att den inte är farlig. Låt honom nosa på dig, försök ge honom något gott ur handen. När han själv visar att han vill upp i din hand så kan du försöka ta upp honom en sväng så han får veta att när han kommer upp så händer något spännande, och att han alltid får komma tillbaka till sitt trygga hem igen.
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
Du kan mata honom nån gång ibland med en gurk bit och loka fram han med den.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Roxie: nej, det är inte min hamster på bilden, men min hamster ser ungefär ut så där :).
Wand: Tack! :) det ska jag göra.
lejdyga: Tack=) det ska jag också göra.
#4 Har du tillåtelse från den som äger bilden att du får använda den då? :)
♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥
mjuhm: jag har frågat, och det fick jag =)
Prata lugnt med hamsten,och försök att låta hamstern gå upp i handen i stället för att lyfta upp den.(om det nu inte är så du gör. ;)) Lägg gooood mat i din hand och håll nere i buren.Försök att alltid luka likadant när du ska handskas med hamstern.Jag ttvättar alltid händer innan hantering och gnuggar händerna i spånet. 
~Djuren ger din själ en kick~
Detta gillar jag! Sådana här trådar lär sig oxå de som kanske ska köpa en hamster lite granna! Det e superb!! 
Ja du...
#8 Jo det är jätte bra! :)