Intresse på denna kombination?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tänkte kolla om det finns intresse på ungar efter Be-Bopz Juno, sobel lh och Sulfidas Cuzy Colorado, nf umb lh.
Funderar fram och tillbaka om jag ska ta en kull efter dom, beroende på hur mycket intresse det finns på denhär kullen. Sen dröjer det ju till december, men ändå. Iomed att jag har bestämmt att jag ska ta en annan kull nästan samtidigt, blir det isåfall.
Både Juno och Colorado har bra umb färg, Juno är nästan svart i sin färg. Samt är Colorado en väldigt bra nf. Båda två har väldigt snygga huvuden. Ligger på bra vikt båda två, Juno har engelska linjer och Colorado Spanska.
Junos bror blev sm-vinaren 2011, har för mig att det gick bra för några av hennes andra syskon. Colorados mamma blev bästa veteran på SM 2011, Best in Show 4 - senior SM 2011.
Skulle det finnas intresse efter dessa två? :)
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida

Om det skulle komma någon rostbaserad i denna kombo så skulle jag helt klart ha intresse! En mini Juno skulle ju inte heller sitta helt fel! 
// Nathalie
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#1 Jag har kommit fram till att färgerna som kan komma är nf, nf umb, cinnamon, cinnamon umb, svart, dove, sobel, mink, creme sö och creme rö.
Fast i den andra parningen jag ska göra kan det komma upp (som är rostbaserade) choklad, campagne, caramel, caramel rö, sobel bö och koppar.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
PM:at ;)