Hamster iFokus

Hamster

Etiketterhälsabeteendekosthållningguldhamster
Läst 1115 ggr
[Bibbo]
0

Ahut svara snabbt!!!

Harley har fått i sig lite choklad från golver vad ska jag göra HJÄLP!!!!!

Lojs
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ring veterinär.

Skriv gärna bättre rubriker som beskriver vad tråden handlar om. Här hade det kunnat stå: "Ätit choklad, hjälp, akut!" till exempel.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

[Bibbo]
0

måste jag är det så farligt att jag måste ringa vetrinären men är inte säker på att han åt den han tog ut det ur kindpåsen

Lojs
0

Det är alltid bäst att rådfråga veterinär när det kan vara farligt för hamstern. Vetten kan till exempel säga vilka förgiftningssymptom du ska titta efter, så du kan åka akut till veterinären om de kommer.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

mjuhm
0

#2 Klart du ska ringa vetrinären. Det är ju ditt ansvar att ditt djur mår bra & är friskt, så det bästa är att rådvråga en vetrinär.

♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥

[Bibbo]
0

okej ska bara hitta ett nummer någon stans fast ojj har inga nummer vad ska jag göra (bor i malmö)

Roxie
0

Kolla på eniro.se? Telefonkatalogen?

040-552255 Är numret till jourtelefonen på Djursjukhuset i Malmö.
(det tog mig 2 sek att hitta numret)

// Sofia

[Bibbo]
0

Jag ringde och de sa att jag ska kolla om den beter sig konstig , om den gör det ska jag åka till dden #6 Tack för nummret :D

[Elwania]
0

Men finns det inte hamstergodis som innehåller choklad?

[Bibbo]
0

#8 det vet jag faktiskt inte , men tror inte det kanske någon som kan svara på det ? :D

Charlie2006
0

Tror inte det är så farligt att din hamster har ätit lite choklad. Har haft hamster här som har snott choklad. Sen beror det nog på hur många procent kakao det är i chokladen. Det är väre om den får i sig 70-90%, än ex mjölkchoklad.

#8 Det är inte riktigt choklad, utan fejk som är till hamstrar.

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

[Elwania]
0

#10 ok