Smiley - min hamster!
Idag var jag iväg till Söderhamn och träffade trevliga Lotte som driver Hälsingeskogens guldhamsteruppfödning, och med mig hem fick jag (ÄNTLIGEN) världens sötaste lilla hamsterflicka - Smiley!
Hennes namn är egentligen Miley, men hon gör mig så glad i själen så jag har kallat henne för Smiley idag.
Hon är creme bandad, långhårig. Snart 7 månader gammal. HUUUR mysig som helst!
Jag har själv aldrig haft hamster förr, och har inte träffat så många heller (de flesta jag känner som faktiskt har/haft hamster har haft dvärgar, och de är mer aktiva har jag märkt). Efter att ha haft gerbiler som springer runt som blådårar i akvariet blev jag väldigt överraskad då denna lilla flicka flyttade in, hon går lugnt runt och nosar och kollar. Hon är den mysigaste lilla krabat jag någonsin mött, tror jag. Hon satt helt stilla i min hand och nosade mig i ansiktet, även det var en positiv överraskning!
Har ju läst mycket om dem och sett och hört, men trots det blev jag förvånad. Tänka sig!
Nu ska hon få ägna natten åt att boa in sig i sitt nya hem, jag ska försöka hålla händerna ifrån henne. Men jag måste ju dela med mig av lite undersköna bilder på sötflickan!
Jag vill även påpeka att min skitmobil gjorde alla bilder gula, det gillas inte. Men hon är ack så söt ändå!
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
Åh så fin, hon är jätte lik min Chikasaw 
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
#3 Hon tackar nog, jättesöt är hon!
Åh, så roligt!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Va gullig tjej du har hittat!
Annicas Hamsteruppfödning 
http://superpawshamstrar.blogspot.fi/
Filmade henne lite när hon åt också.. tihihihi! Ska fixa bättre bilder när jag kan låna hem systemkameran och har lärt känna henne bättre. Loooovar!
#5 Tack! 
Jättefin och söt tjej 
Mvh Alicia.