Söta bilder!
Varför just de sorterna ?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Därför jag tycker bara dom är söta!
// Julia
okej ! o.O
#2 Tkr du BARA dom är söta? o.o
♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥

Vill du bara ha bilder på svartögda hamstrar så kan du inte begära bilder på Rost, Cinnamon, Choklad då rost och choklad har bruna ögon och cinnamon har röda ögon.
Ds och umb är inget hårlag utan teckning.
En rex hamster är antingen rex långhår eller rex korthår så förstår inte riktigt denna kommentaren: "På hårlagen behöver de inte vara rex, d.s eller umben måste vara LH!" Vad menar du?!
// Nathalie
Okej? Du kan väl hålla det för dig själv om du bara tycker dom är söta. Vissa kan faktiskt bli sårade. Googla på bilder eller sök på hamsterbilder eller något ? JAG tkr inte det e ok att skriva så. Men såklart får man tycka vad man vill med ändå.
MVH Wilma
#7 ellerhur precis cad jag menade sårade mig eftersom jag har en bö silvergrå KH inte LH
Varför bryr du dig om vad andra tycker?
Alla kan inte tycka samma och alla tycker inte att alla djur är söta.
Det är något man får leva med.
Det räcker väl med vad du tycker? Bry dig inte om vad andra tycker!
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
Jag tycker alla hamstrar är söta
#7# Så med andra ord så får man inte skriva "jag tycker bara långhåriga hamstrar är söta" för då tar du illa upp om du har en korthårig
Är det en total överaskning att alla inte tycker att just den sort du har är söt, spelar det någon roll för vad du själv tycker om hamstern?
Creme sö bebis
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Rost umb bebis
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
nf
//Frida
Nf umb
//Frida
sobel
//Frida
#22 Nej så underbart söt!
Tack paris är också jätte söt lever gullungen (eller gamlingen kanske man ska säga) fortfarande ? 
#24 Tack så mkt:) Ja, nog gör hon det nog;) Hon är ingen som låter döden ta henne inte! 
#5 Asså jag tycker att alla är söta men det är mina favvosar
#6 Oj jag visste inte det med ögon färgen en dom får väl komma med ändå! ;) Och jag menar att dom bara ska vara LH och att Umb d.s och rex bara är ett plus.
#9 Tack Linnea! Börjar faktiskt känna mig lite mobbad nu och kanske vill stänga tråden… :(
#11 Tack Alexia tråden kanske får vara kvar då….
#17 och #18 Nej men gud så söta!
Alla bilder är skitsöta!!
// Julia
#11 Nej,missförstå mig inte. Jag menade bara att det kanske lät lite fel att säga så liksom "det är bara de hamstrarna som är söta" fast egentligen var det nog jag som misstolkade allt. När jag kollar nu på inlägget jag skrev så ser det "galet" ut. Men men det var inte så jag menade så nu släpper vi det.
MVH Wilma
#25 hoppas min också är en sån kämpe