Fet hamster?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag kollade runt på youtube och fann denna video. En fråga dök upp i mitt huvud..
Hur kan man göra så emot ett djur?
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
Stakarn :( Usch så hemskt!!
Ja! :(
Jag fann även denna. Jag tycker dock mer att det ser ut som en sjukt enorm tumör än fett, meeen.. hemskt i vilket fall som helst. Stackars djur.
Men herregud!! Sista videon hade jag först svårt att se om det var en hamster. Tror inte det är fett utan, nä jag vet inte vad… En väldigt högravid hamster med 50 ungar i magen typ.
Fattar inte heller hur man kan göra så…
Mvh Alicia.
#3 Ja, den ser inte fet ut (då jag först såg videon i miniatyr på sök-sidan liksom så trodde jag att det var fake och att de spänt någon form av päls runt magen på den..) men det ser ut som att det kan vara någon jättegrav, enorm tumör. Hade den varit fet så.. borde det ha fördelats mer än bara över buken liksom?
Det är helt sjukt. Och de lägger ut videos på dem och tycker att de är tjocka och söta. Djur kanske är lite söta när de är tjocka, men det är mer hemskt och sjukt än sött, och det är ju ett tecken på att man inte tar hand om det, förstår inte hur man kan.. åh. </3
#4 Ja fett är det ju inte. Då blir det ju mer som på första videon. Men har aldrig sett en sån stor tumör på en hamster, de brukar vara någon cm bara.
Jag har haft en hamster som var fet. Men då satte jag henne på en sträng diet och mycket motion. Det är vad man ska göra tycker jag om man har en väldigt fet hamster. Inte lägga upp videor. Bara hemskt…
Mvh Alicia.
#5 Ja, precis. Men några sällsynta jättetumörer måste det ju finnas.. tyvärr.. eller så är det något annat, ser hemskt ut i alla fall.
Ja, man ska verkligen inte lägga upp filmer på dem och låta folk skratta åt dem. Det är ju bara groteskt. Fy vilka hemska människor det finns.
Åh stackars små hamstrar!
"små"… -.-