Skillnad?
Finns det någon större skillnad på hona och hane? Både i temperament, utseende (LH), lukt och liknande? Ska snart till och köpa min allra första guldis, men vet ju inte om jag vill ha hona eller hane! :)
/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Mera individ sak.
Honor brunstar var 4 dag och då kan det lukta någon timme. Honor blir oftast större. Långhåriga hanar får mera päls än långhåriga honor.
Själv tycker jag honor har mera personlighet, vet inte varför, men det är vad jag tycker. 
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Hm. Då kanske jag är rätt sugen på din offwhitehona, Eir var det hon hette va?
#2 :), Jo hon heter Eir
, en riktig personlig hamster är hon.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Ska tänka ett slag, finns hon kvar när jag är säker, så tar jag henne gärna, om transport till Landskronautställningen kan ordnas
Djur med mycket personlighet är att föredra här hemma, så vi hade nog trivts med varandra :D
Bara att skicka iväg ett pm, sen om du vill ha henne
. Tror någon/några från Göteborg ska till utställningen i landskrona, så hon skulle ju kunna följa med en av dom isåfall.
//Frida