SÖ Creme LH sökes :)
Hej!
Eftersom möss inte längre är aktuellt i mitt hem längre, pga lukten, så söker jag nu efter ett nytt mysdjur, då mina gerbilherrar inte är av den keliga sorten, utan mer av: woooooooow ett leeeekstäääälleeeeee!
Har totalförälskat mig i SÖ Creme Långhår, och undrar nu om det finns någon gulduppfödare som fder upp just sådana?
Hane eller hona spelar absolut ingen roll.
Ska helst finnas i närheten av Skåne, eller kunna transporteras ner till Skåne 
MYCKET tacksam för hjälp!
/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har en LH, sö, rex (lockiga morrhår och päls) creme hona på 12 dagar till salu. Jag bor i Stockholm. 
Mvh Alicia.
Vet inte om jag är så pepp på rex faktiskt. Kan man få se bild när hon blir lite äldre? :) Och vet inte hur det blir med transport och så, eftersom de tär så långt!
#2 Inte pepp på rex?
Rex måste vara det sötaste som finns på hamstrar
.
kan visa lite biilder på några rex hamstrar som jag haft7har så du ser Kur fint det är med rex:

Sista bilden är på mamman till min creme till salu
.
Transport från stockholm brukar vara rätt enkelt att hita.
Mvh Alicia.
Haha nä jag tycker nog vanlig långhår är finare
Är inte så förtjust i krulliga morrhår :) Pälsen är fin dock!
#4 Okej. Igår hade jag en creme lh hane i kullen också, men han var så liten så han dog över natten.
Jaja, lycka till med din sökning! Tror det blir rätt enkelt att hitta en creme färgad hamster då det är en väldigt vanlig färg
. Men håller med om att det är en otroligt fin färg
Mvh Alicia.
Usch vad tråkigt, alltid jobbigt när djuren dör för en :(
Ja jag hoppas på att hitta en, jag ger mig inte förrän jag hittat "den" för mig 
#6 Lagom till julafton kommer jag få en kull med cremisar. Pappan är den fina Coco Popz Tom Tollbox (video på honom http://www.youtube.com/watch?v=D7v4eAied84) och mamman kommer vara Opossums Just Me.
Men jag fattar om du inte vill vänta tills julafton
. Skulle snarare bli förvånad om du ville vänta
.
Mvh Alicia.
Amen guuuuuuuuud vilken snygging, jag tror jag tar honom på direkten istället, hehehe.
Nej så länge vill jag nog inte vänta, men som sagt, jag köper ingen om det inte är den rätta. Och vem vet, det kanske är en av dom ungarna :)
#8 Om du gillar pappan så ska du veta att han nu är utlånad för parning. Han parades igår.
Tom ställdes ut i lördags och fick AAA i pet och cert i standard. Mamman till kullen fick samma sak.
Båda föräldrarna är creme.
Hon som är ägaren av mamman och kommer ha kullen heter här på forumet Artlink. Hon bor inte skåne, men det brukar oftast gå att hitta transport. Kontakta henne
.
Mvh Alicia.
Amen oj, Lottiz känner jag absolut till, jag rör mig ju mest i muskretsar och där är hon rätt välkänd ;)
Jag tror jag smyger iväg och snor honom en skvätt