Hamster iFokus

Hamster

Etiketthamster
Läst 1498 ggr
[Guldhamstrar]
0

Hamsterspel

undrar om ni vet något hamsterspel på internet där man typ kan föda upp hamstrar e.x. Vet att det finns ett spel med marsvin som jag tyckte va kul, heter typ marsvinsspelet.se ;)

Vet du någon bra sida? skriv!!

bambiiii
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

gå i på spela där finns många hamstrer spel men inte föda!

Glad

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

[Guldhamstrar]
0

#1 okej :)

bambiiii
0

Glado

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

Luisa
0

på djur.nu kan du välja mellan att föda upp hamstrar,hundar,katter,kaniner eller hästar eller varför inte allihop? Flört

Muppiiigast
0

4# Jag hade en medlem där ända tills för 3 veckor sen då den togs bort. Men jag var tyyp top 10 rikast. Hade drygt 120 000:-

O sen så hade jag en av dom första hästarna som kom till djur.nu o hon vann så sjukt mycket priser! Tror de var 56 pokaler. Hade 136 djur och alla var GM, sen slutade jag o sålde allt men lät sidan vara kvar. O ahh sen glömde jag logga in o den försvann…

Tyckte de var jätteroligt när jag var mindre! Så från 2006-2011  var jag medlem där.

Men absolut en bra sida om man är yngre, fast de finns ju äldre som spelar också! (: