Hamster iFokus

Hamster

Etiketteravelgenetikuppfödningguldhamster
Läst 1093 ggr
Anonym
0

Färgfunderingar igen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu blir jag sådär förvirrad igen som när jag var när bröderna svart var små. Minns då att en såg ut att bli silversvart utan satin (Vasslo) och en såg ut att vara svart med satin (Kirwan).

Nu ser jag knappt skillnaden på dem! Förvånad Lägger in två bilder så får ni själva döma och se.
Det är då Kirwan och Vasslo det handlar om. Glad

Kan det vara så att Vasslo är en dålig satin, eller att Kirwan är silversvart? Usch, sånt här är jobbigt.. Obestämd

Och nu blev det anonymt när jag skulle klicka i "spara ändringar"… suck.
Men det är jag, Tinwe, som skriver.

Tinwe
0

Nästa bild!

/Matilda

"Never give up on something you can't go a day without thinking about."

mocchino
0

Tycker fortfarande att Kirwan ser satin ut men Vasslo ser ut att vara i samma färg som Kirwan fast inte lika glansig.

Satinet brukar man ju se bäst på det vita dom har under hakan och på magen. :)

// Nathalie

Tinwe
0

#2 Okej! man ser det kanske nogrannare på bilder, i verkligheten ser dem nästan likadana ut! Förvånad Förutom att Vasslo har lite längre päls och är lite större i storleken. :)

Kanske är det så att båda grabbarna är silversvarta och sen att bara Kirwan har satin? Förvånad

Dem har ju inte så mycket vitt jag kan titta på tyvärr, knappt någonting på magen har Vasslo och Kirwan har inget alls. Under hakan ser jag faktiskt inte så mycket skillnad, det är väl tassarna i så fall :/

Suck, det är så mycket lättare att se satinet på deras syster, Naomi. Däremot tycker jag att hon med skiftar så i färgerna! På bild kan hon ibland se b.ö ut, och i verkligheten ser man att hon är ju inte det. Skrikandes
Slänger upp en bild på henne med.

/Matilda

"Never give up on something you can't go a day without thinking about."