Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 729 ggr
Magda
0

snart hamsterkväll!!

Kyss den 26:e ska jag äntligen få provgosa snälla hamstrar och se om de kan vara ett djur för oss, som liten blev jag biten ett antal ggr av kompisars hamstrar och har tyckt de var otäcka sen dess *s* men på senare tid har jag allt oftare besökt hamster.ifokus och läst på om de små liven.. och nu ska jag äntligen få klappa på lite hamstrar igen!

blir mer och mer sugen på att skaffa en guldis men måste ju kolla så att jag inte fortfarande är rädd för dem först SkämsSkrattande

Lojs
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Spännande! Hoppas du blir "biten" i den positiva bemärkelsen nu då. ;)

Vem ska du hälsa på?

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Magda
0

#1 ska till Desi som har Porlamarkens, har 2 supertrevliga råttor från henne och upptäckte att hon även har hamstrar Skrattande

Magda
0

imorgon är det dags! Kyss

Magda
0

glömde ju uppdatera!!

nu har jag tittat på små hamsterbarn och även gosat med deras pappa! det var lite läskigt att hålla honom först, men han var så himla snäll och ville så gärna gå upp i min hand Kyss

hamsterbarnen hann jag inte gosa med eftersom där var en del barn som skulle titta och sen blev ju de små minihamstrarna trötta och ville vara hos sin mamma Kyss

trodde förresten inte att hamstrar kunde vara så sammetsmjuka…

men jag glömde ta med kameran Obestämd

har alltid tyckt att normalfärgade ser lite "tråkiga" ut på något sätt.. men både mamman och pappan till kullen hade jättesnygg djup färg och var verkligen vackra! Kyss

goldenhamsters
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#4 Gud var roligt att du tyckte om hamstrar! Flört

Ja det är så mjuka och lena och mysiga att hålla på med Glad.

Mvh Alicia.