A-KULLEN HAR FÖDS
ja. jag ock min granne har hamster.
vi para våra och den har ungar nu.
min hamser är vit och glänser.
hennes är brun och glänser.
ungarna är 7 dager (en vecka för er som nte vät)
dom har inte fåt päls än, varför? 
vil nån köpa bebisar sän? 

min kompis sa att det hette satin.
så min är vit satin och hennes brun satin. mykket fina jätte! 
Satin och satin ska helst inte paras då ungarna kan bli tunnhåriga men eftersom kullen redan är född så finns det inte mycket att göra nu men tänk på det tills nästa gång.
Kan man få se bilder på föräldrarna? 
Detta är uppenbarligen ett troll, blev medlem för ett par minuter sedan och skriver nu detta.
Satin och satin ska absolut inte paras med varandra!
// Sofia
Ja, det osar verkligen troll här, med tanke på alla andra kommentarer i andra trådar.
// Sofia
Och trollet får preciiiis vad det söker…
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#4 Det behöver inte vara så. Maybe, maybe not. Och varför ta chansen att anta det när chansen finns att någon faktiskt behöver hjälp och råd…
Edit: Ok, övertygad nu jag med om att det är ett troll. Hoppas någon Medarbetare tar tag i detta snarast.
troll? 
#4,#6 Troll eller inte så ska man inte dra förhastade slutsatser…
#9 kan du visa bilder på föräldrarna? vi har anledning att tro att det här är en tråd med avsikt att göra folk upprörda. Kan du bevisa motsatsen? 
jag ljuger faktist inte. jag jorde fel.vet inte så mycket om hamster.
jag och min kompis (Ella) ville att hamstrarna skule leka och …då fata vi.
men jag har inte så bra äfarenhet så skule va snellt om ni ger råd och lite tips men jag är ändå inte så välkommen eftersom föreldrarna är satin. ska kolla om man kan ta bort sitt hamstterfokus konto
#11 du ska inte känna dig ovälkommen, försök att läsa på och tänka efter till nästa kull bara :)
Vad är ett troll? (alltså, vet var det är, men ni menar väll något annat nu?)

#13 Ingen aning om TS är ett troll eller inte, men här har du en förklaring på ordet iallafall.
Klart det var ett troll! Läser man noga det dom skriver ser man att texten är tillgjord för att personen ska verka okunnig och liten.
Kan man skriva : och, välkommen, ljuger. Har man lärt sig hur dom andra orden stavas
/Nicole
http://nicoletollemark.weebly.com
#15 Va?
Det är ju fullt möjligt att man bara lärt sig stava vissa ord och andra inte.