Dvärg kräks
Hej.
Jo, min kompis har en dvärgis som kräktes. Det har den gjort två gånger. Någon vit smet var det som, säger min kompis. 
Hamstern är 1,5 - 1,2 år.
Har inte hört om det här förut. Men jag sa åt henne att gå till veterinären. Hennes svar var:
- Men det är ju jättedyrt …
(
)
Vet ni vad som är fel med hamstern?
Om inte så vet jag inte vad jag ska säga..
Tror nog bara den spottade ut grejer från kindpåsarna. Det kan se lite otäckt ut ibland.
// Sofia
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jo, det sa jag till henne också.
Men det var någon vit smet som luktade väldigt illa. Hon hade inte lagt in något liknande mat i buren.
Kan ju vara något hamstern sparat i kinden under en längre stund.
// Sofia
Håller med Roxie. Kan varit något som blivit dåligt helt enkelt.
♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥
fråga henne vad hon hade gett innan det hände
Jo, kanske..
Men hon brukar bara ge djuraffärens hamsterblandning. Då borde hon haft det väldigt länge isf.
konstigt. :S mår den bra annars då?
Kan ju även vara en infektion i kindpåsen, är det svullet? Om hamstern fortsätter med detta så kanske det är bra att ta en tur till veterinären.
// Sofia
#8 Jag har inte sett hamstern efter det här hände, men jag ska ta en titt på den. Kanske imorgon om det går bra för henne.
#7 Min kompis vet inte så mycket om hamstrar, hamstern är smal och jag har aldrig sett att den har fått grönsaker. Annars ser den ut att ha det bra.
Jag ringde henne och hon sa att hon hade lagt in broccoli och yoghurt till hamstern dagen innan det hände. Men hon kände sig fortfarande osäker så jag ska gå dit imorgon och se så allt värkar ok. 
Låter bra det :)
// Sofia