Hamster iFokus

Hamster

Etiketterhälsabeteendekosthållningguldhamster
Läst 1045 ggr
Emelie
0

Ge hund & kattmat

Jag har hört att man kan ge hund och kattmat/godis till sin hamster, men hittar ingenstans vilka sorter man kan ge. Är ny i denna hamsterdjungel! Glad

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Lojs
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag tror inte det spelar så stor roll vilken sort man tar. Jag försöker hitta de med minst påsar, det går ju inte åt så mycket till hamstrarna. ;) Sedan får man ju kolla innehållet och fetthalt. Hamstrar ska ju inte ha så jättemycket fett, så jag väljer hund/kattmat med lägre fetthalt, så lägger jag hellre till andra fettkällor om det behövs.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Emelie
0

Tack för svaret! :) Då ska jag definitvt gå och köpa idag!

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Lojs
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Naturligtvis kollar jag även så det inte är en massa tillsatser och "skräp" som jag inte vet vad det är i innehållet, glömde skriva det. =)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

mocchino
0

Har man bara en hamster så kan det ju vara en tanke att fråga runt bland släkt och vänner som har hund eller katt om man kan få en liten påse med lite torrfoder i. :) Det krävs ju så pass lite så en dagsportion till hund räcker ju ett bra tag! ;)

// Nathalie

Emelie
0

#4 Smart! Det ska jag definitivt göra.