Ang hamstrar i vardagsrummet..
Slänger in en liten fråga 
Är det många som har hamstrarna i Tvn-rummet härinne?
Jag vill inte ha mina hamstrar i mitt rum, pga att jag redan är allergisk mot katt (dock inte mot andra djur) och jag har även astma. Är rädd att jag kan börja utveckla allergi mot dem också då. Jag vill inte heller ha dem på övervåningen, det blir fruktansvärt varmt där varma dagar och eftersom de även kommer bo i ett terrarie kommer ju luftcirkulationen inte vara lika bra som i en gallerbur t.ex.
Så, de kommer då antagligen att stå i vardagsrummet. Jag är bara orolig för att Tvn stör dem? Den sänder ju ut ljusa signaler som inte vi hör men hamstrarna hör dem säkert?
Tvn används mest på kvällarna efter 6, men ibland även på dagarna. När skolan börjar igen kommer ingen vara hemma under dagarna så då är den helt tyst :p Så jag tror egentligen inte det kommer vara något problem, men jag vill gärna höra era kloka åsikter också, de flesta av er har ju haft hamstrar ett bra tag 
Låter den även när den är avständ och på "vänteläge"? Är det kanske bäst att dra ut den helt när den inte används? Ganska så okunnig om elektronik, haha .

Jag har 4 av mina hamstrar i vardagsrummet och tv:n står på mer eller mindre hela dagarna. Barnkanalen står på trots att ingen kollar. :P Och jag har även datorn här inne men jag måste säga att alla pluttarna sover så gott om dagarna.
Sen runt 21-tiden på kvällen så börjar en viss hamsterdam att bita galler så då är det dax att släppa ut henne för sin dagliga spring på soffan. :P Medans pojkarna sussar sött vidare, märker knappt av att dom har nån vaken tid alls mer än när jag börjar ge dom mat och sånt för då måste man ju upp och kolla läget om man får nått gott! ;)
// Nathalie
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har en hamster i vardagsrummet…det funkar bra hittills iaf
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
Okej :-) Tack för era svar. Då tror jag nog inte det ska vara något problem!
Vassego
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
Idag har vi förövrigt fixat klart burlocket, tog sin lilla tid haha. Jag är inte speciellt bra på att snickra egentligen, så tur att mina två systrar kunde rädda mig från att försöka sätta ihop det helt själv!
Jag har alla mina djur i vardagsrummet och jag har aldrig märkt att dom skulle må dåligt av det.
Jag har alltid haft mina hamstrar i vardagsrummet. De brukade sitta på hustaket och titta på tv dom också :)
Ja, här blir det vardagsrummet :-)
Jag har en hamster i vardagsrummet precis bredvid dator. Den andra står i köket. Båda mår jättebra och triv med sina platser.
#1 Sådär är Tutte också, en riktig latmask :P Ibland har jag funderat på att ställa in honom i mitt rum bara för att kolla om han är vaken någon gång "på riktigt" och inte bara när han plockar mat, tvättar sig eller det absolut nödvändigaste liksom >_>
Har min blinda hamster i mitt rum vill ha kol på henne eftersom hon är blind