Hamster iFokus

Hamster

Etiketthamster
Läst 1150 ggr
hanzyy
0

Hamstrar i toaletten

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej, min hamster hamstrar sin mat i sin toalett, så när jag gör rent toaletten så slänger jag hennes matförådRynkar på näsan vad ska jag göra?

Jolinn
0

Jag har samma problem med min hamster så blir riktigt glad över svar :D

Evovva
0

Mina gör oxå så ibland. Jag lägger den någon annanstans och flyttar dom tillbaks det så flyttar jag det igen. Då brukar dom byta plats. Den ena är hopplös när hon får yoghurt. Då lägger hon allt i den. ;-)

Ellenfyrkant
0

Min förra hamster gjorde så ibland. Men jag sängde maten vid städning helt enkelt. Det är ju inte värre än att de får samla ny mat helt enkelt, de hamstrar ju hela tiden så. :P

Mvh Ellenfyrkant

Lojs
0

Det är väl kanske så enkelt som att kan kan sätta in en toa till, har man tur så blir den ena matplats och den andra kissplats. =)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Ellenfyrkant
0

Haha kan ju tillägga att det var en mindre problem än jag först trodde. Väntade mig något sjukt youtube klipp där någon badar sina hamstrar i toaletten. haha

Mvh Ellenfyrkant

liinnea
0

#5 Haha det väntade jag mig också! Fick en bild i huvet där någon spolar och det snurrar runt hamstrar… hmm…

kaizoR
0

#5 hehehe jag också. Tungan ute man får vara glad, att så är inte fallet.

Ellenfyrkant
0

En fördel med att hon hamstrar är ju att hon kanske väljer att bo där? Om hon är en hamster som kissar i sitt bo är det ju en fördel! Annars nackdel. ;)

Mvh Ellenfyrkant

hanzyy
0

haha nej då jag badar inte min hamster i toletten, men ska testa att sätta in en till toalettGlad men jagbtycker att det är synd att jag får slänga stora godisar som inte är världens billigasteRynkar på näsan Tack för hlälpen allihop!