RIP Lina <3
Neej, vad tråkit :'( *tröst kramar*
- Mvh Emma

Stackars dig!

Åh, vad tråkigt. Det är inte lätt att förlora ett älskat djur :( Var det inte hon som hade tjuvparat sig? Hon kanske dog för att hon inte klarade av födseln.

Det kan ha varit en tumör med, tumörer kan växa ohyggligt snabbt…

Tror inte att det var någon tumör, jag kunde inte se någon iallafall.
Hoppas iallafall att hon inte led när hon dog! =(

Beklagar, sånt är ju naturligtvis aldrig roligt :( Hoppas som sagt att hon inte hade ont…
Men nu har hon nog det bra i hamsterhimmeln:)
Dog hon för hon skulle föda ungar??

#7 Jag har ingen aning =(
LINA <3 Hoppas hon har det bra nu, Amanda <3
Jag har ju sett bilderna amanda, o hon var helt klart dräktig. Så tyvärr tror ju jag att det var därför hon dog. Sorry…
Hon var helt enkelt för gammal för att föda fram dessa. Beklagar sorgen.
Vad tråkigt att höra :(
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Tråkigt att höra, konstigt att djur inte själv förstår när dom måste sluta para sig, i vilken ålder alltså. Ta han dom dig.

Hamsterhonor brukar bli sterial runt 1 år men det finns ju undantag.
naaaaw….otroligt ledsen för Din skull!! 
// Shintaida

Tack alla! Hoppas också att hon har det bra nu! <33

Jättetråkigt! Sänder en kram till dig!

Vila i frid </3
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
:( me va jobbigt för dig har sjölv haft åtta hamstrar. Har dock alltid fått en liten förvarning att d ska dö.. de har liksom varit sega och ramlat när de gått och så..

Neej stakarn.Hoppas hon får det bara uppe i hamster himmelen !
Min dixie dog idag med: ( Hon var ifs väldigt gammal , skulle fylla 3 år i maj . :(Saknar henne
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeej:'(
Dog hon:(
Jag trodde verkligen allt skulle gå bra:(
Hoppas hon har det bra nu och inte led:(
Kanske inte hjälper så jätte mycket just nu men hon var jätte söööt och du har ju kvar Elvis så helt ensam är du inte :)
En jag känner e jätte lessen för hans 6 år gamla marsvin (kommer inte riktigt ihåg ålder) det dog och nu skriver han brev och lägger in i buren i hopp på att Simba (marsvinet) ska få det brevet uppe i himmelen…
Prova det om du har lust vettja :)
Och du har ju exakt datum för födelse också på Lina, bara undrar om du har köpte den i djur affär och om man får datum för födelse

#22 Hon är köpt i djuraffär. Men jag fick datumet då hon föddes. ;)

#0 och #20: Vad tråkigt! Det är alltid ledsamt när sådant här händer. Hoppas hon har det bra nu, och springer och leker med sina kompisar.