Hamster iFokus

Hamster

Etikettbildtråd
Läst 1008 ggr
UlrikaD
0

Sulfidas Coraline:)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var hemma hos Sofia idag och skulle hämta lite saker och få hem min härliga Herkules som Frida hade med sig dit.

Tittar på underbara BeLaisa och hennes vackra kull. Blev totalt kär i Copernicus och töserna var ju helt underbara.

Såg tjejen som Sofia sagt att hon skulle behålla Coraline och åh, vad kan man säga. Ljuvlig räcker liksom inte till.Kyss

Under tiden så funderade Sofia på att behålla Copernicus och samtidigt lägger sig Coraline platt på träbron och tittar på mig. Lägger huvudet på sned och tittar på mig som att fattar du inte?

Nä, jag fattade inte. Tills Sofia säger att hon ska ju då inte behålla två. Då kopplade jag och Coraline suckade trött åt mig.

Då kunde ju jag ta med mig Coraline hem. Tjoho!!

UlrikaD
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och en bild till på sötnosenKyss

Roxie
0

Sötnos! Kyss
Men vad ljus hon ser ut då :P

// Sofia

Charlie2006
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Såklart man inte kunde åka därifrån, utan att ta med sig en av sötisarna Skrattande. Vink vink från brorsan till söta syster Kyss.

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

mocchino
0

Nej nu får ni sluta visa bilder på snyggingarna från Sulfidas C kull!! Man blir ju helt sjuk! Ångrar lite att jag inte roffa åt mig kh hane..

// Nathalie

UlrikaD
0

#2 Sa ju att du skulle fotat istället. Min kamera har ju ingen suck mot alla systemkameror.

#3 Nej, det gick ju inte.

#4 Hade inte Sofia ändrat sig där och släppt Coraline så hade jag klarat mig. Jag var nääääästan i mål, men så gick det inte längre.Skrattande

mocchino
0

#5 Men hon är väl perfekt som nytillskott för hon är väl inte direkt släkt med nån av dina hamstrar?! :D

// Nathalie

UlrikaD
0

#6 Nepp, inte släkt nånstans. Lite rex eller d.s på det så ta-da.Skrattande

Hon verkligen en ljuvlig tös och även om jag inte hade planerat avel så hade jag varit supernöjd. Hon är så näpen.

Lojs
0

Men Ulrika, du skulle ju nypt åt dig en korthårig förstår du väl. ;) Skitsöt i alla fall!

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

UlrikaD
0

#8 Behövde faktiskt mest en LH tös.Skrattande

Har ju sålt alla mina snyga KH-pojkar.

Lojs
0

#9 Du måste ju ha korthår, annars kan jag ju inte köpa mina av dig. ;)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

UlrikaD
0

#10 KH kommer det väl att bli men håller mig till gult på den fronten.