Hamster iFokus

Hamster

Etikettoff-topic
Läst 1107 ggr
Lojs
0

Tipsa om tillfälliga klipp!

Den här tråden är till för att vi ska kunna tipsa varandra om hamsterrelaterade saker som är billiga just nu, gärna inte i lokala butiker, utan i så fall i kedjor som har samma, eller i nätbutiker, så att tipsen funkar för så många som möjligt. =)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Lojs
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Här kommer första tipset:
Limpistol är bra att ha när man till exempel fixar till locken på plastlådor som man har som burar, jag tänkte ändå beställa en och när jag googlade så hittade jag att byggmax har en utgående som bara kostar 90 kr. http://www.byggmax.com/se-sv/prod/farg-malning/vav-fog/default.aspx

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Lojs
0

#1 Glöm det om ni inte ska handla mer på byggmax, frakten var svindyr…

Medis på akvariefisk.

Ellenfyrkant
0

Vill man ha en limpistol är ordinariepriset billigt på Clas Ohlsson.

Mvh Ellenfyrkant

Lojs
0

Tack för tipset, jag ska beställa därifrån! =)

Medis på akvariefisk.

[aammE]
0

Billigast var det på Jula när jag kollade limpistol. http://www.jula.se/limpistol-059011

Bruden-Mbuti
0

panduro har rea nu, upp till 70%

köpte bla limpistol för 19kr.

extra limstavar för 15kr, tror det var 8stavar i ett paket.