vilken fantastisk människa! hör och häpna/Users/le
gör ett nytt inlägg eftersom jag antar att ingen kommer titta spc mycket på kommentarerna på mitt förra inlägg "hyllning till en underbar människa".
Idag träffade jag tjejen som hittade Tingeling, jag har aldrig träffat en trevligare människa tror jag! jag blev vän med henne på facebook där hon skrivit jätte mycket om tingeling sen hittade jag en länk till hennes blogg och jag ber er läs den för då förstår ni vilken otrolig människa det här är! hur obeskrivligt mycket hon har brytt sig om min älskling! det är helt otroligt! hon har även lagt ut bilder på tingeling och då ser ni hur hon såg ut efter hon hittat henne.
Dom första inläggen om Tingeling hittar ni på sida 2 av bloggen.
tänk att min tingan fick ett så bra avslut av en så fin person. jag köpte en silverberlock från tomas sabo till henne som tack + att jag skrev ut bilder på henne och bejla (tingans mamma).
Hon var så söt och tog med sig en skiva med bilder på tingeling som dom hade tagit och gav den till mig.
En av bilderna som fanns med på skivan jag fick! (då ser ni att tingeling inte ser helt frisk ut…)
//Anja
Synd att Tingeling inte klarade sej…Kommer så väl ihåg henne från när du var mer aktiv här och just nu har jag även en dålig hamster hemma som jag inte vet om han kommer klara sej eller inte, så det var nära tårarna kom härhemma…
Medarbetare på Chinese crested ifokus.

jaha okej, ja helt sjukt! hon måste ha haft änglavakt som fick ett så fint avslut!
Nej vad tråkigt! :( jag hoppas verkligen att det slutar bra för din lilla kille!
//Anja
#2 Tack…
Medarbetare på Chinese crested ifokus.