Hamster iFokus

Hamster

Etikett: off-topic
Läst 870 ggr
Odette
0

Jag & Adolfen i tv rutan! :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

För er som inte vet så var jag och en av mina hamstrar med på en tv inspelning för ett tag sedan. Nu har det gått i repris och finns än en gång upplagt på SVT play, ni som missade det förra gången- passa på att gå in och kolla nu!
Dom har det bara upplagt under en viss tid ..

Det heter Studio Natur och är ca 30 min långt, avsnittet handlar om intelligens! Adolfen och en kompis råtta, Wunjo, fick tävla i varsin labyrint för att se om de verkade kunna lära sig labyrinten eller ej..

Kolla in det vettja! Skrattande

http://svtplay.se/v/2481797/studio_natur/del_7_av_10

/Monica å lilla Adolfen!

Ps. Kolla på Adolfen i slutet, han var så söt med sin köttbulle i munnen hihihi. Naaw!

_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

mnia
0

Heja Adolfen :D ;)

Crazzy
0

Haha så kul, hur kom du med eller så? :D

AnnaCDSG
0

Vad kul att få se det igen! Adolfen var så duktig och söt. Kyss

[nadvard]
0

Så duktig han varSkrattande

Tinwe
0

Just det! Jag minns när jag såg detta! Måste titta igen.. Skrattande Adolfen var ju grym! Kyss

/Matilda

"Never give up on something you can't go a day without thinking about."

Michaela-N
0

Den har jag sett tre gånger nu Skrattande

miacaliza
0

Hihihi…vad söt han är!

thildatessie
0

Intressant att se! Undrar också hur du kom med i programmet? :p

Odette
0

Haha ja det är ganska häftigt, inte alla dagar man får vara med å se hur det funkar på en livs levande tv inspelning :p

Det var min kompis Veronica som fått förfrågan då de fått reda på att hon hade råttor & dessutom fanns i närheten av där de skulle spela in. Sen behövde de även en hamster, så då var det ganska naturligt för Veronica att kolla med mig om jag ville va med!

Hon ville inte stå framför kameran själv så då fick jag "offra" mig, å det gjorde jag ju hellre än att någon annan skulle vara å peta på min Adolfen Flört

_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

julst
0

Voho! Jag hejade på Adolfen!Flört

// Julia

Odette
0

Haha ja men va bra! Han och kullsyskonen fyller 2 år idag faktiskt, eller ja.. igår om man ska vara noga Tungan ute

_