Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 1309 ggr
Lojs
0

Vad är modernt nu?

Jag tänkte när jag läste den nya artikeln om Be-Bopz uppfödning. Hon säger att det går mode i hamsterfärger. Vad skulle ni säga är populärt nu?

Om jag gissar utifrån det här forumet så skulle jag säga sobel och liknande färger? Normalfärgat är alltid populärt? Och alla vill ha umb just nu? Silvergrått verkar många ha med?

Är det samma färger som är populära här (dvs man ser mycket på bild) och som är lättsålda? Är det samma färger som är lätta att sälja till "vanligt folk" typ barnfamiljer och som är lätta att sälja till "hamsterfolk"?

Detta är rena spånerier på kul, jag har inte fört någon statistik. Bara kul att höra vad andra tycker, roligt ämne att prata om. =)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Be-Bopz
0

Jag skulle vilja säga att tecknade djur har ökat mer, när det gäller färger så tycker jag många efterfrågar sobel b.ö eller mink numera.

Det som efterfrågas "alltid" är väl creme och nf. Men detta är bara vad jag tycker mig se Flört

Lojs
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#1 Men är det inte väldigt lite creme just nu? Tycker inte det är så många kullar med mycket creme, eller särskilt mycket bilder heller?

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

goldenhamsters
0

Jag tycker det är lite creme nu. Fast det är min favorit färg, sen kommer normalfärgad Glad.

Ds är ju något nästan alla uppfödare vill ha nu.

Normalfärgad umb tycks många vara intresserade av. Rost umb oxå. Och vit!

Något jag tror kommer bkli populärt i framtiden är creme satin. Det är ju inte dedt populäraste nu. Men tror det kommer öka Glad.

Mvh Alicia.

flack
0

För inte så länge sedan hade SHF en statistik över just vilken färg som var ens favorit, där man kunde rösta. Creme var avlägset i ledningen när jag sist tittade till statistiken. Och ds. verkar också vara modernt nu. Glad

//Medarbetare på Hamster iFokus och Akvariefisk iFokus.

Charlie2006
0

Jag tycker umb är rätt popis nu, om man kollar på bilder och på kullar som kommit.

Själv är jag riktigt förtjust i sobel bö, offwhite bö och rost umb Skrattande.

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

UlrikaD
0

Umb och tecknade hamstrar är väl poppis just nu. När jag började skulle alla ha créme eller offwhite och svarta gick inte att sälja alls i stort sett.

Vitt var jättepoppis för något år sedan, hade en kölista på säkert 20 stycken när jag fick vitt i kullar.

Jag verkar alltid göra tvärtom av vad som är poppis. Nu när gult inte är så populärt så har jag gått tillbaka till det:)

Choklad går också i vågar, ibland ska alla ha, och ibland är det inte poppis alls.

Nicolew
0

Vad jag fått för mig iaf så har alltid nf ds varit superpoppis :P Även cremesåklart.

/Nicole
http://nicoletollemark.weebly.com