Tazzar's D-kull
Här är en bildtråd för min D-kull.
Pappa är Alladins Fievel (sg umb lh) och mamma är Ängshöjdens Snarstuckna Stina (sg lh). Det här är deras andra kull. :)
De är födda den 26 juni.

Grattis! Achala och Affe vinkar till småsyskonen!!
#9 Tack! Småsyskonen sticker upp sina små huvuden ur boet och vinkar tillbaka till storasyster och storebror! 

Åh vilka sötnosar! Å offwhite min favvofärg.. blir ju så sugen på en men synd bara att man inte kan ha hur mågna hamstrar som helst
=D
Grattis! Verkligen jättesöta :D
/ Emma

Grattis!
Vilken fin kull! :)
Grattis, jätte söta är dom! :*

gud så söta ! :)

Jättepluttinuttiga! 
Grattis, vad söta dom är! :)

jättesöta ! :)

#21 Naw
Urgulliga!
du e en otrolig bra skötare ju

Jätte fina
#20 Naw, helt underbar!
Dom är ljuvliga hela högen :) hihi

Lilla ljusa tjejen har ju tassat rakt in i hjärtat på mig.
Hihi, Dubbel-Knut gilla jag 
#87 Visst är hon snuttig! Det är ju inte meningen att jag ska behålla någon av dessa men det gör absolut ingenting om hon inte blir såld… ;)
#88 En trind liten krulltott är han, Dubbel-Knut!

#89 varför ska du inte behålla någon ? :)

En ren gissning…men hon har ju ett gäng hemma efter samma föräldrar. Helt ljuvliga små varelser!! (har två syskon själv här hemma) Hyser inga tvivel om att dessa kommer att bli minst lika underbara.
Lyckliga de som får hem någon av dessa!

De är underbart gulliga! 
Hej =) Du har inte kvar någon liten tjej från den här kullen som är till salu? :)
#89 Hihi, jo jag älskar svart rex
Sen har jag en svart lh kille här hemma som heter Knut så det vore kul och kunna säga att jag har två svarta hamstrar hemma, Knut och Dubbel-knut xD Haha
Dom är helt galet söta ^^
#91 Helt rätt gissat! Det blev hela fem stycken kvar här hemma från A-kullen. 3 som jag sparade, en som mamma ville ha och en som kom tillbaka från en köpare.
#93 Jag pm:ar dig.
#94 Ha ha, ja det skulle vara fyndigt! :)

Vem är #105 o #109?
Helt ljuvliga bilder som vanligt.

Både Dopey och Deja vu vill komma och hälsa på sina syskon säger de ju.
Helt såld på de två.
Attans på dig som får så vackra bebisar. Man kanske skulle ha en hel hamsterflock från samma föräldrar….vem har bestämt att det är en dum idé egentligen…
#121 Det är ingen dum idé alls! *tycka* 
Tack för att jag fick köpa Dubbel-Knut av dig! Han är sannerligen bedårande! Kan knapt vänta tills jag får min lockiga lurvetuss hemma.
#123 Dubbel-Knut tycker verkligen att det ska bli jättespännande att få flytta till Finland! 
#99 Fy f*n vilken söt bild! 

Dom är helt bedårande 
Jättefina 
Så himla söta allihop

Hej, jag skulle oxå haft en kull den 30 juli, men min hamster dog.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#5 #116 Men lilla älskade Knutte Putte (Dubbel-Knut) då! Gud vad åren går! Han var en så vacker liten ängla pojk som liten! Sedan visade han sig vara silversvart umb rex och inte silversvart rex. Nu är han en härlig änglalik gammel gubbe! Älskar honom så in i helsike!
Annicas Hamsteruppfödning 
http://superpawshamstrar.blogspot.fi/
Snygging :)