Lilla tjuvparningen

Vanåker tjuv-parad som han är 
Ta typ från någon film massor av namn :D Typ Harry Potter, Ron Weasly, Hemione Granger och Albus Dumledore. Hehe Eller Twilight,Sagan om ringen eller från någon annan toppen filmserie ^^

Jag röstar för Bandit! ;) Varför? Jo ta TJUVparning och ta bort parning så får du ju tjuv och ett annat namn för tjuv är ju just Bandit! ;) Thihi!
Hur söt som helst är han ju!! :D Blir ju bara lagom kär.. Säger vi.. :P
// Nathalie
Hm jag hade ju tänkt döpa förra kullen efter stargate, men då blev det ju bara en hane och det var ju killnamnen som var roligast :P Och jag lär inte bli uppfödare än på ett tag, så kanske är det en liten Dex. Hm. Jag får fundera vidare :) Fanns ju fler roliga tips i tråden också.
Nämen gud så söt!
Vilka är föräldrarna?
// Sofia
Samma som till förra kullen. Exentrions poice / lakrits och elsy. Lite tur i oturen att det inte blev med nån av ungarna från förra kullen även om det blev för nära inpå förra kullen. Det blev en jobbig förlossning för henne, på dygn 17. Jag trodde dock inte hon var dräktig eftersom hon hade brunstat några dagar efter olyckan. Men man får väl vara glad att mor och en bebis mår bra. :)

Supersöt! Tycker att han ska heta Hoppsan!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Han är verkligen hur söt som helst! Och som helsyskon med underbaraste Elma så måste han ju bli världens trevligaste med. ;)
Ser fram emot nya bilder!
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
#9 Jag hoppas han ärver lite lugn från sin mor som Elma gjorde 
Nya bilder kommer ^^

Jag tycker han kan få heta Eilert! Haha! ;D
Nej men allvarligt! Han är så sjukt söt! Mera bilder nu på en gång tack! :D
// Nathalie
hahaha. Hur roligt än eilert låter så blir det nog inte det.
Ska ta lite mer bilder senare