Galna Comice!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Som några vet så har jag en guldhamsterhona här hemma som är lite speciell. Hon har bland annat smeknamnet "galning" och "crazy hamster".
Tänkte lägga upp en liten film så ni får se vad jag menar 
// Sofia
Hahhaaha!! 
Mvh Alicia.
Hahahaa! Vad söt hon är!

Hon är ju inte riktigt som hon ska den tösen. Hon beter sig som en iller med busryck!
Hahaha! Dagens skrattsalva! Ser ju ut som hon försöker doftmarkera luften xD

Genast ploppar en massa frågor upp i mitt huvud: Beter hos sig bara så just i hagen? Springer det andra hamstrar i hagen? (inte samtidigt förstår jag ju ;P)
För det ser ju lite ut som att hon springer och doftmarkerar. Kanske lite stressad över att det luktar andra hamstrar?
Om jag hade varit du så hade jag gjort en egen hage till bara henne som ingen annan hamster får vara i och se om hon kanske lugnar ner sig då.
// Nathalie
Jo hon brukar alltid komma ut först. För hon gillar inte doften av andra djur. Bara för att visa detta så lät jag henne komma ut som tredje.
// Sofia

#6 Okej. :) Så det är inte så varje gång. ;)
Nått positivt är ju att hon får ju en himla massa motion och borde efter ett sånt pass vara relativt lugn i buren sen?! ;D Eller? Haha!
Hon är som en jack russel i hamsterform i den videon! ;D
// Nathalie

#7 Lugn? Den tösen? När jag var nere för att passa henne, så hukade hon sig i buren för att ta ett jätteskutt rakt upp när man lyfte på locket.
Hon är precis som en hund. Koppel och ut i skogen bara!

#8 Haha! Men man får se det från den ljusa sidan; Detta är en hamster man ALDRIG kommer att glömma! Det kommer att pratas om henne i mååååånga år! ;P Haha!
// Nathalie
hahahahaha och jag som trodde att hallon var livlig xD
Comice förtjänar sitt namn,verkligen! För hon är minsann en komiker! Skrattade så tårarna sprutade när jag såg videon!

Annicas Hamsteruppfödning 
http://superpawshamstrar.blogspot.fi/