Hamster iFokus

Hamster

Etiketthamster
Läst 1029 ggr
[aammE]
0

Fyodor är hemma!

Gjorde ju för ett tag sedan en tråd om min hamster som hade försvunnit när han var inackorderad på en djuraffär. Men idag ringde de och berättade att de hade hittat honom, oskadd!

Tycker dock att han har magrat av lite. När han var bebis så brukade jag ha toapappersrullar åt honom men slutade med det när han blev för stor, nu när jag hämtade honom så hade han rullar i buren som han lätt tog sig igenom. En fullvuxen guldis ska väl inte få plats i en toarulle, eller? Ska försöka väga honom någon dag, min våg är dock trasig för tillfället.

Stämmer det föressten att hans färg är caramel?

mocchino
0

Men gud vad kul med en solskenshistoria!! :D

Hade dom nån berättelse om vart han varit?! ;D Har han berättat om sina äventyr? :P

Toarullar: Det beror helt på. Med lite vilje så går allt! ;) Fast han borde ju ha gått ner lite om han varit ute på dåligheter några dagar utan så jätte mycket mat och vatten..

Tycker han ser ut som caramell korthår ja. :)

// Nathalie

mjuhm
0

VILKEN GODING Kyss

♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥

AnnaCDSG
0

Vad härligt! Kyss

[nadvard]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Grattis!Skrattande Så roligt att han är tillbaka!!

Ellenfyrkant
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Gud vad härligt att ha honom tillbaka! Är också nyfiken på; vad var det som hade hänt egentligen?

Vad gäller toarullar så tycker jag att de borde kunna komma igenom dem, alltså det ska vara fysiskt möjligt. Sen att de inte föredrar det trånga utrymmet är det en annan sak. Min guldhamster (hona) kom igenom toarullar utan problem men inte friviliigt särskillt ofta.

Mvh Ellenfyrkant

[aammE]
0

#1 Han vägrar att berätta om sina äventyr. Rynkar på näsan Det enda de i zoobuiken sa var att de hade hittat honom i foderrummet.

#5 Här är gamla tråden: http://hamster.ifokus.se/discussions/4e14dd9ed4ebea0b7e0014b9-sa-sorgligt#participating-1

Ah, han kanske kom igenom innan men inte tycte det var så kul att behöva klämma sig igenom.

mocchino
0

#6 Ja men så klart han söker sig till resturangen i huset! ;D Haha!

Ofast brukar det ju inte vara bristen på mat som är boven när dom rymmer utan istället bristen på vatten. Men han verkar ju hittat lite av varje! ;)

// Nathalie

[Emma--]
0

Härligt :)

Clariiz
0

Åh så härligt :)

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com