Lika som bär?
Här har vi två damer från helt olika linjer som nästan inte går allt skilja på. Dessa små töser heter Midori och Olyxas Goodness Gracious.
Grace är född 2011.04.09 och Midori 2011.01.31. Färgen är då Silvergrå, teckningen Umborous och hårlaget långhår.
Har ni två flickor/pojkar där hemma som är slående lika? Lägg gärna upp dom här i samma bild och pressentera! :)
/Nicole
http://nicoletollemark.weebly.com
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Väldigt lika hamstrar måste jag säga :D.
Jodå, har två flickor här hemma som ser nästan lika dana ut, bara att den ena har lite bredare huvud.
Dom är två syskon, heter Frigg och Eir. Dom är födda 27/1 2011. Färgen är i offwhite bö och dom är långhår.
Sen har jag även två syskon i den senaste kullen som är väldigt lika varandra, förutom att ena är lite störe. men det tog en stund att skilja dom åt för bara några dagar sedan.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida

Midori är ju verkligen otroligt lika. Om du inte skrivit Grace i hennes bildtråd så hade jag helt klart trott att det var "min" bebis. De hade kunnat vara tvillingar.
#1 Är du säker på att det inte är samma bild med två olika namn på? De där ser ju omöjliga ut att skilja åt. Jag som har Frigg som min favorit, hur gör jag nu.
Grace har lite mörkare bröst än Midori 
#2 Frigg har mörkare tassar och mörkare nos (rödare) än Eir 
De är jättesöta alla 4!
Jäklar vad lika Midori och Grace var!
Jag hade två Sg Umb tjejer i en kull en gång som var så lika, men den ena växtre ifatt den andra och på så sett kunde jag se skillnad på dem
#1 Jisses vad lika filurer 
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
#3 Nopp lika mörka nos och tassar :), Skillnaden ligger i deras storlek och breden mellan öronen :).
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
#5 Då är det bara på bilden som det skiljer sig på tass och nos 
Jättesöta är dom!