Exentrion's H-kull född!
I natt föddes min efterlängtade H-kull, efter många om och men så hörs det äntligen bebis-ljud här hemma 
Mamma till kullen är Exentrion's Freaky Noodl, choklad långhår. Pappa är Zumba, dove korthår.
Har ingen aning om hur många det är eller så, men de har anlänt iaf! *wiiie*

Mamma Fräkan!

Å världens gulligaste pappa *naw*
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Grattis :D
// Pabblo
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Grattis
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
Vad kul! Stort grattis! 
Mvh Alicia.

Grattis!!
Grattis!! :D
// Sofia
Åh vad roligt, Grattis!
Och gud vilken söt pappa
Grattis till småttingarna 
Tack allihopa! Ska bli spännande att se hur många som ligger där i boet 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Nu har jag tagit en snabb titt på ungarna, det är 6 st, 4 honor och två hanar. Alla verkar må bra än så länge så förhoppningsvis växer de som de ska nu fortsättningsvis också :)
Så här verkar färg & könsfördelningen se ut i dagsläget;
* Hane, svart
* Hane, choklad
* Hona, svart
* Hona, svart
* Hona, choklad
* Hona, choklad
Jätte kul att det blev choklad också, alltid lite roligare med lite olika färgfördeling på dem :)
_
Imorgon blir ungarna 4 veckor! En svart hona föll bort men de övriga 5 är kvar och mår fint, jäsiken va goa dom är nu alltså..
Så lugna och fina att hantera, jätte kul! 
Här kommer en ny lista på dem, alla reserverade i nuläget men Hakuru är på standby tills jag fått svar av tjejen som ev. vill ha honom.
* Highshade Hakuru, svart hane
* Hrai-Hroo, choklad hane
* Hilia, svart hona
* Higgywhip, choklad hona
* Hloki, choklad hona

Fler bilder finns på hemsidan!
Här har ni en direktlänk till deras galleri ->
_
Nusseluningarna då
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
Vilka vackra ungar det blev!
Annicas Hamsteruppfödning 
http://superpawshamstrar.blogspot.fi/
Tack! Dom är super söta! 
_
Bara älskar den här bilden, synd att det saknades en uneg bara. Den var lite för pigg för att ligga å sova 
_
Hrai-Hroo i den nya buren, nu är de 4 veckor och har flyttat från mamman. Gulligare småbarn får man leta 
_
Hakuru! Enda som är otingad.. då vill man ju ha kvar han! 
_
De två hanarna 
_
Vilka sötknoddar 
/ Caroline- Kolarängens guldar i cremebaserat och mörkgrått, samt Roborovski.
Tack! Visst är dom härliga, verkar vara korthår allihop. Så nu ska jag snart till att skicka in reg.papperna på dem 
_