Guldhamster på facebook?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det verkar inte finnas någon svensk intressegrupp för Guldhamsterälskare på facebook, det går ju inte an. ;)
Jag tänkte skapa en, men man var visst tvungen att börja med att lägga till kompisar i gruppen och jag tror inte jag har någon annan på facebook som är guldhamsterfrälst.
Så om någon annan kan skapa en grupp, eller kan tänka sig att lägga till mig som vän så jag kan fixa gruppen?
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
Jag är gärna med i en guldhamstergrupp
Men jag är lite dold på Facebook, syns inte på sökningar (tror jag inte)..
Jag med :D Skulle ju vara kul!

Nu är gruppen skapad. =) Den heter kort och gott Guldhamster och borde komma upp om ni söker på det.
Ansök om att gå med så lägger jag till er. (Jag godkänner alla.) Ni kan även gärna lägga till guldhamsterintresserade vänner i gruppen när ni blivit medlemmar. =)
Bilden här är gruppens bild, så kanske det är lättare att hitta rätt.
Medis på akvariefisk.
Hmm…varför skapar du inte en Gilla-sida istället?

#5 Mest för att jag gillar grupp-funktionen, jag är värd (eller admin eller vad det nu kallas när man startat en grupp) för en aktiv hundgrupp som funkar kanon.
Sedan så försökte jag kolla upp hur man startar en gilla-sida och kom fram till att jag var för oteknisk. ;)
Medis på akvariefisk.
Haha inte lätt om man är oteknisk, själv är jag så lite på facebook.. av många anledningar. Men visst kan jag gå med i gruppen. Bara jag slipper göra nåt så ;)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_