Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 1098 ggr
Lojs
0

Importera från Danmark

Jag tittar lite på möjligheten att ta hem en guldhamster från Danmark. (Eller eventuellt Norge, men det är om jag inte hittar någon söt danska.)

Jag tycker det är lite svårt att hitta korthårshamstrar (från uppfödare) på den här sidan Sverige, särskilt svart eller gulbaserade, det är därför jag kollar runt lite. Dessutm går färjelinjen till Grenå härifrån Varberg, så det är väldigt smidigt för mig att ta mig över bara över dagen, bara att ta bussen ner till färjan. ;)

Något särskilt jag ska tänka på? Sjukdomar? På färjan under resan?

Om någon annan funderar på att exportera/importera från/till Danmark så är det säkert inte omöjligt för mig att ta med mig någon hamster extra.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

UlrikaD
0

Jag har kollat runt i Danmark lite men jag tycker de flesta är så små och snipiga. Eller så har jag inte hittat tillräckligt bra uppfödare helt enkelt.

Hoppas du hittar någonting supersnyggt!

Lojs
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Får väl se vad jag hittar. =) Annars får vi se vad Norge har att erbjuda. ;)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.