Guldhamsterunge köpes
Jag är intresserad av att komma i kontakt med någon som har guldhamsterungar att sälja i skåne med omnejd. Jag har tittat runt bland uppfödarna på Svenska hamsterföreningen mm men inte hittat något bra..
Alla tips tas emot med tacksamhet!
Har du kollat med Porlamarkens?

Hejsan!
Ja, det har jag gjort! Var i kontakt med henne idag men där fanns tyvärr inga just för tillfället. ska eventuellt kolla där ändå längre fram.
Tack för tipset!

Har flera bebisar till salu, men bor tyvärr i Göteborg.

Blir snart ledsen på detta. Finns det verkligen ingen inom en 20 mils radie som har en hamsterbebis att sälja till mig? Jag vill verkligen inte gå till en djuraffär…=(
Det går ju att söka på internet efter alla uppfödare men ibland är sidorna dåligt uppdaterade och på internet är det ju svårt att söka efter de privatpersoner som kanske bara har en kull eller så…
Snälla snälla kan inte alla ge mig sina bästa tips?!
Vänliga hälsningar,

Du kanske kan leta på djurannons.ifokus ifall någon åker till dig från någon stad där det finns uppfödare med bebisar till salu.
Alternativt att du lägger in en egen sökes-annons.
Jag har skickat hamstrar den vägen från Göteborg både neråt Skåne och ända upp till Norrland.
Jag har ju 2 kullar på G här snart, om det nu blir ngt vill säga…
Men iallafall så åker faktist min man och jobbar neråt, nu vet inte jag hur Perstorp ligger för dig, men där har han jobbat tidigare i år och det blir säkert av igen, kanske inom snar framtid.
Du kan ju gå in på djurtransport.ifokus, där kan du säkert hitta någon som skulle kunna leverera till dig för en liten summa om du hittar någon trevlig uppfödare.
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

#7 Det var ju djurtransport jag menade när jag skrev mitt #5 ju.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har ett gäng bebisar som är 1 vecka nu. Men bor utanför Göteborg. Har själv hämtat hamstrar i skövde som kom från lycksele. Så det går om man vill
.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida