Nemen vilken sötnos ;]
lill puppen..! ^_^
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

Supersöt 
Puff bugar och bockar.

sicken sötis du har
Söötis! :D
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."

<3söt!

#12 fixat :)
#34 Tack! Jag såg det^^
Har du tid kanske du kan ta bort mitt inlägg där också.

#35 självklart
#36 Tack!

Men ååå så söt liten dvärgis du har
Blir så sugen på en liten själv=)
#38 & #39 Ja! Visst är han för underbar :)
#38 En långhårig.

#40 Tack tack 
<3jättefin!<3
Hahaha så söta bilder! :D
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
HAHAHAHAHA är du säker på att det inte är en leksak!?
Jag älskar din hamster, jag skrattar mig blå bara för att han är så j*vla söt…. vilken charmig liten en!!! haha denna bilden är tame tusan bäst- nånsin!! 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#57 ahahahah jag vet inte vad jag gjort med honom han är bara så… jag vet inte så konstig och man kan liksom göra vad man vill hahahahahah.
Jag ska ta och filma honom så får du se hur han ser ut och hur jag får honom såhär hahhahaha xD
_
#59 Geléklump… hihi. Men det är därför jag älskar dvärgar! Utan min gammelgubbe hade jag aldrig skaffat fler.
#60 nä.. det är ju dom där guldklimparna som gör en helt fast. Man kan inte motstå dom. Jag älskar att dom är så små och knubbiga. Alldeles runda, nästan osynliga ben när de rejsar runt… kvicka på marken, men sociala och älskvärda. I handen är de ju oftast bara som en liten deg 
_
Så söt :)
okej snart kommer videon (: (: (:
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Här är videon!!!!
#64 Men alltså- att han inte blir LESS när du håller på sådär, bara lyfta å lyfta å vrida å vända… ?? Helt otroligt, jag sitter bara å gapar, tror aldrig jag skulle våga lägga dom sådär på rygg haha, gulle !! Han kanske spelar död när han hamnar på rygg, varför han e så himla beskedlig 
Jag bara älskar honom, sååå snuttig 
_

Seriöst, jag skrattade så högt så illrarna vaknade!!
Han är ju som modell-lera. Som en leksak, hur jäkla söt som helst.
Gud så söt! Har en liten fråga bara ang dvärgar upp och ner. Jag har hört att dom inte kan andas så bra upp o ner. Stämmer det?
#67 hahaha, ingen aning… men de skulle ju förklara varför han är som modell lera.. ba luuuft !
Helt sjukt vilket som- han är ju helt enkelt as rolig, världens bästa husdjurs-klump 
_
#65 Hahaha ne sådär kan man hålla på hur länge som helst! Man kan liksom forma honom själv hehe det är därför han är min favorit! Bits inte, man kan trycka hur hårt man vill hehe och hålla honom uppochner…. Pluttinuttig är han!
#66 Haha ja han är väldigt rolig ibland
Som modell-lera, ja. Forma hur du vill liksom. Bara att ta tag i ett ben å….
#67 Ingen aning, skulle gissa på nej. Om det hade varit så hade han nog bitit till eller nåt, och inte bara legat där och tittat
#68 Bästigaste husdjursklumpen 
känner mig heeelt förstörd efter denna film.. hur ska man kunna återhämta sig hahaha
_
näääe.. jag måste sluta titta på den nu *asg* får ju inget gjort här hemma 
_
#71 & #72 Om du ber riktigt snällt så kan fröken Michaela göra en ny film 
Nej nej nej!! det räcker så haha.. inte hjärntvätta oss mer nu ;)
_
#74 hahaha nej det kanske är bäst så 
Men en liiiiiiten kort film kan behövas 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
här kommer videon 8)
hahaha.. jadu… dom ser ju så mojsiga ut! Snötisarna!! så fint att de är så avslappnade 
_
ååååååååååååååååååååååå, söt :D
haha tack :)

Ojojoj, farlig tråd dethär! ;)
*tassavtryck så jag kommer ihåg tråden senare*
Får min systemkamera på fredag, så då kommer det nya bilder! :D
#86 hahahaha
Medarbetare på Chinese crested ifokus.