'Robrowsky' xD
Jag hittade precis en annons på blocket, det gav mig verkligen ett gott skratt. Annonsen hette "robrowsky hamstrar" vilket antagligen är menat att vara roborovski. Hamstern på bilden var uppanbarligen antingen vintervit, campbells eller Hybrid. Jag menar, har människorna ens googlat detta? Även om man googlar det felstavat kommer det upp bilder på robbar. Folk tror att det bara är att strolla ner till djuraffärn och skaffa sig små änglar, utan att ens tänka på att de behöver vård. Detta tyckte jag var roligt i alla fall! 
Bara för att ens dröm är ovanlig, betyder detta inte att den är omöjligt.
Det var nog den jag mejlade till och sa det…
#1 Det brukade jag göra innan, men antingen fick jag otrevliga svar eller ingen respons. Så jag har givit upp mailandet på blocket!
Det var ju bra gjort av dig dock!
Bara för att ens dröm är ovanlig, betyder detta inte att den är omöjligt.
Mejlade och fick svar: "Tack Michaela! Det var vad sade oss på djuraffären när vi köpte dom:)))) Men nu vet jag vad de heter:))))"
Ett hett tips är att helt enkelt vara trevlig och skriva redan i början att man inte ska ta illa upp och så vidare, så brukar det gå jättebra =D

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Fast varför lägga energi på att rätta folk som uppenbart inte är intresserade? De lär ju inte betala för att ändra annonsen för att ge folk rätt info i vilket fall.
Mvh Ellenfyrkant
#4 Om de berättar det eller ej för köparna bestämmer de själva, men jag tycker ändå att de ska veta av att det är fel namn.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#% Ja visst är det bra att ha vetskapen men jagkänner lite orka lägga min energi när de uppenbarligen saknar intresse. Men det är ju eget val. :)
Mvh Ellenfyrkant