Nya bilder på min kull.
Flickorna är nu 8 veckor och är fortfarande kvar.
Och jag fäster mig ju bara mer och mer vid dom små, så jag hoppas väl dom hittar hem medans jag fortfarande kan släppa iväg dom haha.
Förra tråden som finns här började bli så seg att ladda.
Så här kommer lite bilder på sötisarna.
Först ut Ester.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Nej helt underbart söta ju!
Och vilka fina släp de börjar få 
Mvh Alicia.
Mm. Jag fattar inte att det varit så lågt intresse på dom. Men det kanske är som med alla andra djur, svarta och rödögda djur verkar vara det som säljs sist.
Men då har jag ju fått lära känna dom lite mer, och ändrat mig vilken jag vill behålla.
Men sambon vill inte behålla två så då är det väl bara att försöka fortsätta hitta hem till dom andra ;P
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#10 Just nu är det ju väldigt, väldigt många hamstrar till salu. Och denna tid på året brukar det vara färre som köper i och med att sommarn snart börjar och folk ska på semester.
Jo svart brukar inte vara den färgen som går åt först. Men dove tycker jag är fint, men ovana hamstermänniskor brukar inte tycka det är så fint med rödögt.
Du kan ha några i smyg som jag
För några år sedan ville jag ha en hamster igen och mamma tyckte det var okej men inte pappa. Då köpte mamma och jag en i smyg och gömde buren under en filt. Vi hade det hemligt i ett halvår innan vi berättade
Han märkte inget.
Mvh Alicia.
#11 Jo det verkar så. Efter att jag lagt ut en annons på blocket så dök det upp två till. Och dom hade inte bara 4 ungar i sina kullar så det blir ju roligt för dom om det blir samma "problem" ;P
Nä det verkar som att rödögt skrämmer bort en del.
Haha vilken idé. Det kan vara svårt att genomföra eftersom jag använder sambons gamla akvarium som han tänkt bygga om till terrarium
Men vi får väl se, dom får då vara kvar så länge som det behövs
Jag har inte bråttom att hitta bra hem åt dom. Och händer det aldrig så kan ju inte sambon säga så mycket.

Eira är ju för söt!
mm
älskar färgen.
Jäklar vad Eira börjar få bra skalle, inte bra för mig dock
Elmer däremot blev häromdagen jämställd med en råtta av mamma, de har tydligen samma stil på huvudet
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus
#24 haha du får blunda
Haha jaså. ;P