Hamster iFokus

Hamster

Etikettersajtenifokus
Läst 2203 ggr
[Maijah]
0

Artiklar på Hamster.ifokus

Finns det någon huvudartikel här inne som länkar till alla artiklar inne på sajten? Tycker det är så fruktansvärt rörigt att gå igenom alla artiklar under artikel-kategorin för att hitta det jag söker. Sökfunktionen vill inte heller sammarbeta med mig.. På marsvin i fokus har vi:

http://marsvin.ifokus.se/articles/4d71414db9cb4622330574e7-artiklar-pa-marsvinifokus

"Artiklar på Marsvin.iFokus"

"I den här artikeln finns en länk till samtliga artiklar publicerade på Marsvin.iFokus. Under varje länk finns en sammanfattning om vad artikeln handlar om och de är sorterade i de kategorier de ligger i. Förhoppningsvis ska detta göra att det blir lättare att hitta eventuella artiklar i det ämne man är intresserad av.

De stora rubrikerna är samma namn som artikelkategorin artiklarna ligger i, de mindre rubrikerna är till för att ytterligare sortera större ämnen."

Det skulle underlätta otroligt mkt för mig (och antagligen för många andra också) om någon hade tid att skapa en likadan artikel härinne, för ni har verkligen ganska många artiklar!

Bara ett litet önskemål och förslag från mig :-) Och om det redan finns en sådan (jag har iaf inte hittat någon) så hojta gärna till!

goldenhamsters
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

[Maijah]
0

Nemen se där! Glad Tack jättemycket för länken Goldenhamsters!

goldenhamsters
0

Varsågod Flört

Mvh Alicia.

[Maijah]
0

#3 :-)

Nu ska jag lusläsa lite artiklar! Flört

Imasy
0

Det finns nog säkert en hel del fler artiklar som inte finns med i ovan länkade tråd.

Men dessa artiklar är väl mer lite av en FAQ samling eller vad man ska kalla det för.

[Maijah]
0

#5 Jo, jag såg det…

Kanske vore bra om någon kunde skapa en sån artikel som finns på MiF ändå..