Hamster iFokus

Hamster

Etiketteravelgenetikuppfödningguldhamster
Läst 4289 ggr
Roxie
0

Sulfidas C-kull!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag parades Opossums Delightful Man, sobel satin LH, med BeLaisa van Sine Cera, sobel KH.

Kullen är beräknad till den 3 juni.

Färger som kan dyka upp är sobel, mink och eventuellt koppar, bö sobel och rost umb.

Både långhår och korthår med eller utan satin.

Det går redan nu att lämna intresseanmälan på kullen. maila till: sulfidashamstrar@live.se eller skicka ett PM.

(första bilden är på Opossums Delightful Man)

// Sofia

Roxie
0

BeLaisa van Sine Cera

// Sofia

Loviiisa
0

bedårande söta är dem båda två! ska bli väldigt spännande att följa :)

Miilla
0

Så fina, hoppas det tog Glad kan eventuellt vara intresserad av en unge från denna kullen.

Roxie
0

#2 Tack!

#3 Tack! Ja säg till i tid i så fall, för det är många som är intresserade av denna kull :)

// Sofia

Roxie
0

Nog har min lilla korthårstös bebisar i magen alltid! :)

5 dagar kvar till beräknad födsel! :D

// Sofia

UlrikaD
0

Den här tjejen är jag så kär i så jag vet inte var jag ska ta vägen!!Kyss

Så mild och uttrycksfull. Hade jag haft den minsta lilla plats över här hemma så hade jag kidnappat henne när jag hade chansen. Och kommer hennes bebisar att likna henne så får jag ge mig själv besöksförbud!

Roxie
0

Ja hon är riktigt speciell. Hon brukar ju dessutom prata, framförallt när hon brunstar och man håller i henne eller när man sitter och pratar med henne genom burgallret, så grymtar hon som en liten gris.

Jag kommer mer än säkert behålla en liten kh efter dessa två :D

// Sofia

UlrikaD
0

Tänk om det blir en kh som ser ut som hon. Jag kommer att dö!

Hon är ju mer som en liten hund än en hamster på nåt sätt. Samma storlek som en liten chihuahua också.Tungan ute

Odette
0

Åh va spännande..!

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

Lojs
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

De ser underbara ut båda två. När jag var i tonåren så hade jag guldhamstrar, men när jag flyttade ihop med min första kille så kunde jag inte fortsätta med hamsteriet.

Nu 10 år senare så börjar jag bli sugen igen, hade verkligen inte haft något emot en liten korthårshona som ser ut precis som din!

Väldigt fin hemsida till uppfödningen förresten!

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Roxie
0

#10 Tack så mycket! :) Ja skulle du falla för någon i kullen så är det bara att säga till :)

// Sofia

Lojs
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#11 Jag lovar, jag kommer hålla noga koll på vad det blir för ungar! ;)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Roxie
0

Några bilder på mammsen. Hon börjar allt bli tjock :)

4 dagar kvar!

// Sofia

Roxie
0

Kyss

Hur många gissar ni på? :)

// Sofia

Loviiisa
0

#14 Förhoppningsvis en hel drös med kopior på sina föräldrar! Glad

Är för övrigt en av dem som visat intresse via mail på den här kullen, så tycker det är jättekul att kunna följa allt här i bild! Hon ser ut som en liten krambjörn för övrigt. Nu längtar jag bara mer efter att få hem en egen liten bebis.

Roxie
0

#15 Ja det får vi hoppas :) Vad kul! Då får du hålla koll här för det kommer säkerligen massa bildbomber sen när ungarna är tillräckligt gamla!

// Sofia

Roxie
0

Väntar spänt på om det kommer några bebisar idag, hon är inte speciellt tjock, men jag tycker mig kan se små bulor.
Vi väntar och ser vad som händer, annars blir det omparning :)

// Sofia

UlrikaD
0

Ja, hon får väl skynda sig att få bebisar, för hon är väl 1 år nu?

Jag tyckte också att hon såg små-bulig ut ju.

Loviiisa
0

Håller tummarna Glad

Roxie
0

Jo hon blir 1 år den 6 juni. Men hon är pigg och i god form, så nån månad över ska inte vara några problem :) Men ja, hon får bannemej skynda på! :P

// Sofia