Onomitchi & Imabari, mandarin agouti (vv)
Här kommer lite nya foton på mina vintervita töser Onomitchi och Imabari, de är mandarin agouti å super gulliga båda två! Kommer ursprungligen från Guldgruvans.
Först ut blir Imabari :)

Sandbadet är alltid lika poppis 

Å så hennes syster, Onomitchi!

Såå fin!! 

Tycker hon är så himla fin, hon är lite mörkare än Imabari + lite större å "tjockare" hihi.. go gumman min 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Lite bilder på Onomitchi's pälsbyte. Nu har de börjat byta tillbaka till sin sommarpäls 

De ser så häftiga ut när de blir såhär spräckliga å "fläckiga" 

*Myser lite i filten*

Haha, hon är ju bara som en liten boll *aww*

Sådär, det får bli den sista. Nu ska jag städa lite å göra i ordning lite burar. toodls! 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Supersöta! 
Mvh Alicia.
Jaa ^^
_
Hade missat att lägga upp den här bilden ;/
_
Dvärghamstrar är ju bara så underbart söta med sina stoora söta ögon och oskyldiga miner. Underbara töser!
Mvh Alicia.
Å runda å tjocka ^^
_
Såå himla fina 
Dom är uppfödda av mig, inte ursprungligen från mig. Dom är så fina båda töserna. Får gratulera dom i efterskott eftersom dom fyllde 1 år den 25 Maj. Syskonen Orleander och Dahlia hälsar med, dom bor fortfarande granne med mig och jag träffar dom regelbundet. Måste säga att denna kull är min mest lyckade…så många mandariner i den.
Ge dom båda en puss från "mamma".