Exentrion's Eight Sparkling LoveFalls (xBox)

Jag tycker hon ser ut som om hon planerar nån hämnd för att du tog bort klätterstegen förstås.
Naw, så söt! :) Haha måste hålla med #4 ..
Syrran hälsar här oxå =)
#4 Ja iaf bilden när hon sitter i skålen. 
// Sofia
haha! xbox in action- whyyyy did you tog ner the stege 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#7 För att fröken xbox är helt galen! Tror hon spelat för mycket tv-spel!
// Sofia
#8 hon får ju inte sitta för nära tv:n när hon spelar!! Då får man ju fyrkantiga ögon 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#9 Oj
Ska genast ta ur tv:n hon har i buren..
// Sofia
#10 haha, tänk om de hade sån lyx- värsta widescreen å boxern i buren hihi 
_
#11 Ja? Har inte du det till dina hamstrar? Mina har soffa och ett litet bord. Och i ena hörnet finns en liten kokvrå, i andra hörnet finns toaletten. 
// Sofia

Mina vinner iallafall, för de har minsann egna husdjur! Alla mina hamstrar har VARSIN chinchilla. De delar inte ens.
#13 DET är fusk! 
// Sofia
#14 haha- knappast att dom har varsin chinchilla- snarare varsin loppa hiihihih
_
Staaaackars gumman som inte fick leka med sin stege
Konstigt att hon är sådan, finns då iiinga likheter med brorsan
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus
Modiga hamstrar som tror dom är bäst på att klättra haha.
Söt är hon då :)
#2 min favvobild! hon ser så stor å fin ut i kroppen 
_
#18 Hihi. Hon är faktiskt ganska liten fortfarande
Men hon växer :)
// Sofia
Hihi, ja men hon är fin i kroppen iaf- fast hon ska ju passa på å va barn så länge hon kan hihi.
_
#23 Men gummsan då!! åååh man blir ju alldeles rörd, söta lilla sträckisen *naaaw* Man ser verkligen hennes frustration liksom uuumpfh, pfumpfh, snaart… snaaaart når jag kanten 
_
#24 Haha jaa
Så jäkla sött att hon verkligen står på tå för att nå upp med fingerspetsarna :P
// Sofia
#25 Ja, å man ser verkligen hur hon spänner de små kyckling-armarna för att nå upp 
_

Tycker ni är taskiga. En hand under rumpan så tösen kommer upp och över såklart!

DUNDERsöt!
#29 Men jisses- är det där verkligen hon?? Så hon har vuxit 
Fler bilder på henne tack *hihi*
_
#31 Hon är faktiskt bland de minsta hamstrarna jag har.. väger typ 150g. Men hon är superfin i kropp och är otroligt lugn och mysig :)
// Sofia
#32 Haha, ja hon såg kanske större ut än hon är IRL. Men hon har blivit himla fin må jag säga! ^^
_
Ja hon är jättefin! Ångrar nu att jag inte tagit nån kull på henne, men jag hann liksom inte med i svängarna :P
// Sofia
Jäätte fin är hon !!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#34 hihi, jag känner igen det där.. men det är ju ingen större kris. Bara lite trist att komma på det i efterhand 
_
Åhh, vilken underbar bild! Hon är verkligen som en liten nallebjörn.. gud så vacker 
_
Ja hon är underbar! 
// Sofia