Varja, svart bandad lh
Här kommer lite bilder på Varja, hon är från en privatperson och är född 23/12-2010.
(Syster till min Emrik ->)
Hon är svart bandad, långhår. Lika mycket fart på henne som det är på brorsan, men hon är betydligt lugnare i handen å inte lika skvätträdd som fegis brorsan höhö.
Aja, här kommer lite nytagna bilder på tösen :)

Så söt liten bakfot hihi.. lalala…

Fina lilla gumsan! 

Tuffsig å söt 

*På väg ut ur buren*
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Mäh, inte en enda som kommenterat å jag som lagt upp så mååånga bilder … pyttsan! 
Nåväl, hon har iaf växt på sig en hel del och är så fin min lilla tjej, eventuellt blir det en kull på henne inom nån månad eller så. Har om-möblerat mina planerade parningar lite så det lutar mot det iaf ;)

_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Vilken sötis 
Wohoo! En kommentar 

_
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jättefin! 
Mvh Alicia.

Supersöt tös!! Hon är väldigt lik min Filifjonkan i bandet. Fjonkis som visade sig vara homozygot och ge en hel kull med baa bandade bebbar.
Typ Navajo.
Ja visst blev det en liten surprise med så många bandade, men en rolig surprise 
_
gullig.
Ser ut som våran lilla Maja…
Så himla söööt!!
//Anna :)