Hamster iFokus

Hamster

Etikettbildtråd
Läst 1165 ggr
Charlie2006
0

Ghost

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Känns som det var rätt länge sen jag fotade Ghost, men med allt som han haft har det inte känns rätt att fota honom Obestämd.

Känns som det är dags snart att säga adjö och ville fota honom innan det är för sent Gråter.

Den senaste tiden har hans öga blivit väldigt irriterat och rött, även helt blind på det ögat. Även senaste 2-3 veckorna har han haft små svulnader på båda fram tassarna som varrat, så det har blivit att åka in några gånger till vetrinären. Sen har jag matat och matat han, men han vill inte går upp i vikt, utan rasar, finns inte mycket kvar av honom. Men han är fortfarande pigg och glad, springer på som vanligt och älskar livet, så känns inte som jag vill ge upp än.

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Charlie2006
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

-

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Charlie2006
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

och sista bilden.

Min hemsida

//Frida

Miilla
0

Så hemskt när man märker att de börjar bli gamlaRynkar på näsan får hoppas att han håller sig pigg ett tag till då. Han är ju jättefin Kyss