Vilka färger kan det komma?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tänkte jag skulle göra en parning mellan Ginova och Bebis om ca 2 veckor. Ginova är sobel bö och bebis nf.
Visst kan det komma Nf, nf umb, rost, rost umb, caramel, creme, sobel och sobel bö. Om jag fatat det rätt
.
Är inte så haj på detta med färger
.
Det jag undrar över är färgerna bakom dom, om någon annan färg, en det som jag nämt över kan dyka upp?.
Deras stamtavla ser ut som följer: bakom Ginova: e. Choklad, u. rost, ee. sobel bö, eu. rost ds, ue. rost umb, uu. creme sö, eee. (står inte vilken färg han är), eeu. Choklad, eue. rost ds, euu. choklad skp/vit, uee. rost umb, ueu. rost, uue. offwhite rö, uuu. creme sö.
Bakom Bebis: e. nf, u. creme sö, ee. nf, eu. nf, ue. offwhite bö, uu. offwhite, eee. nf, eeu. Dove, eue. nf, euu. nf umb, uee. creme sö, ueu. offwhite, uue. vit sö mö, uuu. offwhite.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Ja det stämmer, men finns också en chans att svart, dove och choklad dyker upp. Även rödögt.
// Sofia
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tack så mycket för hjälpen :).
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida