Curia :)
Måste ju få presentera ett av mina nytillskott här hemma! Curacao, eller Curia som jag kallar henne kommer från UlrikaD och är en svart långhårig hona. Stor och fin i kroppen å bara så himla go och fin.. Är verkligen jätte nöjd med henne :')
(E: Timjan, silvergrå rex långhår U: Olyxas Bericca The Beauty, creme lh)
_

_
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Sötsnutt
Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Lilla tösen har åkt låååååångt!
#2 Ja jag undrar hur många mil det blir egentligen 

Smyger sig på fotografen i hopp om att slippa paparazzin framöver ;)

Hehe, kolla de små "hornen" där bak *naaw*
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

#3 En, två, tre…måååååånga tror jag.
#4 Ja det är minst många mil iaf
Hade henne ute på sängen nu efter att hon varit i rasthagen, hon är betydligt lugnare bara från igår. Hon verkar ha gjort sig mer hemmastadd här nu, knatar på tills hon blir stoppad av en hand av rena säkerhetsskäl 
_
Lite fler bilder på gumsan!
_
Söta tåtar 

"Vaddå blöt, jag är inte blöt (??)

Sötis pluppan! 
_
Så söt och fin tjej 
Mvh Alicia.

Älskar hamsterköpare med bra kameror!!
Mina bebisar blir så fina då.
Kahlua hälsar sin syster.Hoppeligen nesta vecka drar jag till Stockholm efter Kahlua och de överiga hamstrarna.
Annicas Hamsteruppfödning 
http://superpawshamstrar.blogspot.fi/
Åh så fin tjej :)
// Sofia
#9 Hahaha
En sötnos är hon
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
Tack! Ja visst är det bra med en hyfsad kamera, annars hade jag blivit väldigt rastlös ;D
_
Jäklar! Nu har du lika många hamstrar som elever i min klass!
Fin hon är!
#14 haha nääe har jag? 
_
#15 Haha ja ;)
Mycket att ta hand om antar jag. Jag känner att jag har fullt upp med mina 3, haha.
#16 haha jaa, det finns ju alltid något att göra iaf 
Lägger upp några fler bilder nu när jag ändå är inne på curias tråd..

Sötnäsan! 

Förhoppningsvis så blir det en kull på henne lite längre framöver, har en super fin hane jag tänkt till henne *aaah vad jag längtar!*
Hon är så himla mysig den här tjejen, im in love ^^
_

Hon ser ju ut att växa och bli jättefin. Har ju några syskon kvar här hemma och det här är nog den jämnaste kull jag fått utseendemässigt. Alla lika stora, fina och mysiga såklart.
Aw, det är bra. Då har alla toppen temperament med andra ord 
_