Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 1349 ggr
Dumbo-
0

Annons

Hejsan! Jag är ganska ny här på iFokus. Så rätta mig om detta är fel ställe att skriva en annons på! :)

Jag söker en guldhamster hona. Hon ska vara mellan 2-4 månader. Det går bra om hon är mindre än det, men inte äldre. Jag har en hane här hemma som är född den 14 Mars, han är alltså runt 2 månader. Det jag vill göra är att kunna para dessa två, men eftersom att han är köpt i djuraffär så spelar det ingen roll om hon har stamtavla eller ej. Självklart skulle det vara ett StorT plus om hon hade det! Honan jag söker efter ska vara Normalfärgad, och långhårig i pälstypen. Ett måste är att hon ska ha ett mycket bra temprament! Jag bor i Bålsta, och hon ska finnas i närheten då mina föräldrar helst inte åker så långt. Helst inte in till stan. Ang. parningen så kommer jag att vänta tills båda är redo, min hane blir 5månader om 3månadet därför vill jag inte ha någon hona över 4månader. Jag gjorde ett inlägg förut där jag frågade om ni tyckte det var okej att sälja till djuraffär. Jag kommer inte att göra detta längre, det var mest bara en tanke och en idé för att få avla på guldhamstrar. Mamma har nu sagt att det är okej, jag slipper lämna bort dem till djuraffären. Jag hoppas jag varit tydlig med allt, om vad jag söker för hona. Beskriv gärna varför du vill sälja henne också. Anledningen till att jag vill ha en hona nu är att jag vill lära känna honan en tid innan parningen.

//Dumbo

Dumbo-
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

putt?