Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 1251 ggr
Luisa
0

blocket annons

hej. jag kollade runt på blocket efter att jag hade sett det andra inlägget om blocket. nyss hittade jag en annons där en två kompisar köpte en dvärg. men vet de verkligen vad som är bäst för hamstrar? i hamsterns sovhus bör vara bomull skriver hon, huset är av plast och det verkar vara jätte tunt med spån och buren är hög i tak och hamstern hade de i 4 veckor och nu vill de sälja den. och dvärgen är ensam fast man ska väl ha 2 dvärgar?

Länken till annonsen är borttagen med hänvisning till PUL / Imasy

[Sicali83]
0

Känns det inte lite överdrivet att gå in på blocket och verkligen granska varenda annons milimeter för milimeter för att hitta fel som man kan påpeka här? Har du problem med något är det ju bara att maila dem och på ett trevligt sätt tala om hur du tycker att det borde vara istället, eller hur?

[_annaH]
0

Man ger väll inte en hamster skinka xD?

Luisa
0

När jag skrev att jag kollade runt på blocket efter att jag sett det andra inlägget menade jag att jag såg den där dvärghamstern när jag sökte på gnagare och kollade bara på annonsen. jag undrade bara om det verkligen är bra för hamstrar att ha bomull och ha högt i tak och ett platshus. och vill man köpa hamstern måste man köpa buren fast det är så högt från golv till tak fast hamstrar lätt kan klättra på taket och släpper taget och ramlar och gör illa sig.

jag vill ju bara hamstern gott, jag la inte in detta för att påpeka en massa… men synd om det verkade som det :(

Luisa
0

#2 aa precis tänkte också det, skina innehåller väl en massa salt och saker som en hamster inte borde få eller?

[Sicali83]
0

#3# " jag kollade runt på blocket efter att jag hade sett det andra inlägget om blocket."

Novis10
0

Om du inte tycker om att man ska klaga och sådant så behöver du inte läsa såndana inlägg som man klagar på. Jag förstår att det inte alltid e kul att läsa saker andra klagar på. Men nu är det faktiskt du som klagar.

//Nova
Besök gärna min hemsida här.

Medarbetare på Hamster ifokus!

[_annaH]
0

#4 Hamstrar är ju inte direkt köttätare :/

Luisa
0

jag menar det inte så, asså jag ville se inlägget så jag gick in på blocket och sökte på djur, sedan på gnagare… och så såg jag dvärgen och ville kolla på annonsen. när jag kollar annonser om djur kollar jag atomatiskt texten fast jag vet inte varför. det splear ingen roll vilket djur som säljs. man kan ja man kan misstolka det jag skrev men jag menar inte att jag gick in och kollade en massa annonser på jakt efter fel som man kan lägga upp här utan råkade bara råkade läsa en annons som förvånade mig.

[Sicali83]
0

#6# Och nu är det du Oskyldig Man vet inte vad tråden innehåller förän man gått in och läst i den för det står knappast klagar i rubriken.

[aammE]
0

#7 De äter ju visst kött. Obestämd

[Sicali83]
0

#10# Precis, det är en baskunskap att hamster även äter kött.

Jolinn
0

Men hamstrar kan ha bomatrial  (stavning) det har min hamster men man ska dra isär det först Glad