Barbie
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Barbie: LH, sö, rex, creme
E: Bibo, LH, normalfärgad
U: Ella, LH, sö, rex, creme
Jag har själv fött upp henne. Hon är väldigt kraftig! 200 gram väger hon (mer än sin mor) nu vid 2,5 månaders ålder!
Lite dåligt släp har hon väl. Hon är ko-lugn! Kan sitta flera timmar i handen och bara gosa. Upp för armen ska hon om man sticker ner den i buren. Hon har ett hål i örat tyvärr efter lite syskonbråk när hon var liten.
Hon är tingad av en i Finland, men funderar nu att själv behålla henne eftersom hennes syster som jag skulle behålla har bruten svans eller en sån här liten bubbla på svansen så jag vill inte avla på henne. Tycker också att Barbie är mycket lugnare och kraftigare.
Lite halft dåliga bilder här:

"Våga inte komma hit, då skvätter jag Sand på dig! "

Jag vet att jag är ett litet fetto

Hon är ju bara för gosig :)
Mvh Alicia.
Barbie är lugnt den bästa fotomodells hamster jag har. Hon står jätte stilla med fina poser.

Mvh Alicia.
Så underbart söt! :)
Ja hon liknar verkligen sin bedårande mor.
Dubbel-Casandra liknar mer sin pappa än sin mamma. Hon har sin fars runda nalle ansikte. Men däremot liknar Dubbel-Doris på pricken sin mor Embrosia. En riktik kopia av sin mamma. När jag ser Dubbel-Doris ser jag Embrosia som bebis…hahahaha
Annicas Hamsteruppfödning 
http://superpawshamstrar.blogspot.fi/
#15 Ja, det är inte sant vad guldhamstrar liknar sina föräldrar. Har hört att Ella är jätte lik sin mor med.
Mvh Alicia.