Emrik, silverdove bandad lh
Som en del kanske märkt har jag inte varit så aktiv den senaste tiden, iaf inte på nätet. Men nu passar jag på och lägger upp lite bilder på en av mina nya tillskott här hemma! Har varit nere en sväng å hämtat hem lite pluttar i sthlm, å Emrik är en av dem 
Han är silverdove bandad, lh. Lite snikig i nosen men jisses så söt, å charmig! Super go! Är såå glad att jag äntligen fick hem dem, mycket tack vare Linda/Be-Bopz som ställde upp å tog med han & hans syster till Kallhäll 
(Vadå råttnäsa hihi..)
(tydligen är det jätte roligt å bita i sånt som matte har tryckt in under tvättmaskinen för att de inte ska kunna ta sig bakom hmm.. bara en tidsfråga innan de är där bak ändå höhö)
Sötisen, gillar hans obrutna band. EN jiktig lijten pjööpa 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Guud viken fin kille du har där !! Jag älskar rödögda hamstrar !! :)
#1 Ja, han kommer ju att få mörkare ögon med tiden men dove är alltid vackert :')
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#2 Jaa, det är en av mina favoriter faktiskt ! ;)
Så söt! 
Klart man hjälper sina vänner 
Vilken tjusig kille! Dove, silverdove, är aldrig fel! :)
Super fin kille du har där :D
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!
Jättefin kille
Thank u! Han är som ett litet troll 
_
Lite nya bilder på pojken, 4 månader gammal 

Pälsen bara växer och växer, hoppas på ett riktigt litet fluff troll! 

Kollar in vad syrran gör i buren ovanför..

_