Exentrion's Duoleihn Myo
Min pröp har växt på sig å blivit en stor å fin tös ! Hon är så nedrans go å mysig 
Myo är svart skp, långhår.. här kommer lite nya bilder på na ^^
(hon är efter Exentrion's Adolfen Von Schnöö, Silverpearl lh och Min Lilla Fjäril, choklad kh)
Å så min Absoluta favvobild på henne! Vadå chillar 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

Naaww, så gudomligt sööt
Och jag som älskar skp också 
Åh så fin.
Gillar skp ofta börjar många med dem men fortsätter inte föda upp dem (även jag
) lite synd.
/ Caroline- Kolarängens guldar i cremebaserat och mörkgrått, samt Roborovski.
Hon är underbart söt:D Älskar fläcken i ansiktet^^

Hon är supersöt!! Nu är jag ännu mer otålig att få hem min lilla tös ju.
Hon tackar för de fina kommentarerna, förhoppningsvis får jag privilegiet att hålla på med skp ett bra tag framöver. Det är svårt att inte bli helt mjuk i själen när man ser små paddor, lägger upp en söt liten babybild på henne. Gosch vilken liten plutt hon har varit 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Hon är ju så fin :) jag vet…jag säger det om typ alla. Men dom är ju det! :P

så gulligt att man kan känna igen henne från bebisåldern på fläckarna!
Hihi, ja det är super gulligt.. Hon har blivit mycket lugnare med tiden också, när hon var ett par veckor trodde jag att hon skulle driva mig till vansinne ibland haha. Men icket, hon är en stor favorit å har alltid varit självklar här hemma 
_
Nya bilder på snyggispruttan!
? Såå fin!! ?

_
Blev det några bäbisar?
Så otroligt fin hon är! 
Ena stunden tycker jag hon ser lite tjock ut, men i nästa ser hon inte alls dräktig ut haha, känner mig hel förvirrad. Men jag avvaktar lite å så får jag ev. göra en omparning sen. Men visst är hon underbar! 
_
#11 Vad tråkigt om det inte blev något
Helt underbar
Blev inga ungar efter henne, men nya bilder har jag 
_
*utforskar fönsterbrädan lite*
_
Å så en sista, älskar verkligen sköldpadd alltså! 
_

Hon är så jäkla vacker den tösen!!
Jättevacker! 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Underbart fin
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
Hon tackar så mycket 
_

Vilken sötnos 
Vilken söt plutt du har där :)
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!
Jösses vilken snygg tjej du har där ! :)
Aww, tack!! ^^
_