Vila i frid älskade Maj
För några dagar sedan blev Maj helt plötsligt jättegammal, rasade i vikt och andades häftigt. Sedan igår har hon bara sovit och sovit, och idag har hon varit disorienterad och allmänt aggressiv.
Nu på kvällen hittade jag henne i boet, andades tungt med kalla och vita tassar. Insåg att det var dags.
Satte mig med henne i knät inbäddad i en filt, och där somnade hon in..
Min älskade Maj blev 1 år och 11 månader. Det är fruktansvärt tungt då vi verkligen hade ett starkt band. Hon kom till mig och var otrygg i sig själv och verkade inte lita på någon. Tillslut insåg hon att jag inte alls var farlig och sen den dagen har hon varit världens mest underbara hamster.
Hon är mamma till två underbar kullar, och har både barnbarn, barnbarns barn och barnbarns barnbarn. Alla precis lika underbara.
Hon lämnar ett stort hål i mitt hjärta.
Vila i Frid Älskade Maj
// Sofia
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Nääe! Usch fina fina Maj! Beklagar sorgen..
Hon fick ett underbart liv med en bästa vän 
/Nicole
http://nicoletollemark.weebly.com
Nej va ledsamt! Jag beklagar sorgen, det är hemskt att ta farväl men hon fick somna in i lugn och ro i mattes famn. Det är nog det finaste avslutet man kan få..
Rest In Peace fina fina Maj 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

Beklagar igen. Vad jag grät inatt, hon var verkligen en speciell tös.
Nej vad tråkigt! Vila i Frid Maj♥
Beklagar sorgen! Trist när våra små vänner lemnar oss pga av ålderdomen. Vila i frid lilla vackra Maj!
Annicas Hamsteruppfödning 
http://superpawshamstrar.blogspot.fi/
Gud så tråkigt!
Vila i frid Maj!
Beklagar
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
Sorgligt
Vila i frid lilla Maj!
Nej vad sorligt. Förstår att det känns tungt men kom ihåg att hon är med dig hela tiden. Vila ifrid vackra Maj-
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!