Hamster iFokus

Hamster

Etikettoff-topic
Läst 1555 ggr
Nali
0

Erbjudes!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej som vissa vet ska jag till mitt hemland snart och då vi bilar åker vi igenom tyskland. Jag har kollat runt lite osv och ungefär allt är 60 gånger billigare i tyskland. Kollade efter transportbur här i sverige den kostade 180 kr och i tyskland kostade den 30 kr.

Ville bara säga att är det några som vill ha saker från tyskland men tycker frakten är för dyr så kan jag erbjuda mig att köpa det åt er och ev. leverera eller skicka beroende på vart ni bor.

kontakta mig här, eller sanijaX@hotmail.com , 0738221373

Nali
0

Kan även tilläga att vi åker igenom: Sverige,danmark,tyskland,österrike,italien,sloveninen,kroatien och sen slutar i bosnien om någon vill ha något därifrån

goldenhamsters
0

Finns det någon sida som det går att hitta transportburar på i Tyskland? Jag behöver en riktig rymningssäker transportbur eftersom min hamster bet sig ur idag.

Mvh Alicia.

Nali
0

oj, kolla på www.amazon.de tror dock nt dom skickar transportburar

Nali
0

#4 håller ögona öppna men lovar inget :)

Amun-Ra
0

Om man skulle hitta ev hamster i Danmark  kan du ev transportera den till Sverige när du kommer tillbaka från resan?

BlommaAnnicas Hamsteruppfödning Blomma

http://superpawshamstrar.blogspot.fi/

[Memris]
0

Nali, det vore jätteschyst! Glad
Även jag är intresserad utav bra transportburar, föredrar klassikern som är som ett genomskinligt plastakvarium med löstagbart lock, behöver 4st, gärna olika färger, för hamsterutställningar i framtiden Glad

Michaela-N
0

Av ren nyfikenhet, vilket är ditt hemland?

Nali
0

#6 japp japp, det funkar. Men som sagt beror på var i danmark då vi inte ska igenom alla städer ;)

#7 Jag håller ögona öppna men som sagt lovar jag inget Skrattande

#8 Jag själv är född i sverige men mina föräldrar är från Bosnien :)

Nali
0

putt

Novis10
0

Skulle som sagt också vara intresserad av den buren i inlägg #7, alltså glasburen som kostar 12.90 eur (ca 129 i svenska pengar).
Men måste snacka med mammsingen först :)

//Nova
Besök gärna min hemsida här.

Medarbetare på Hamster ifokus!

Bulba
0

Är jättesugen på en sån här då den var sjukt billig där men jag förstår om den kanske är för stor och klumpig för att ni ska vilja ta med er den men vad tror du? Obestämd

http://www.amazon.de/HST4-2-Hasenstall-mit-Doppel-Auslauf/dp/B004PHXF4W/ref=sr_1_10?s=pet-supplies&ie=UTF8&qid=1302174361&sr=1-10

Nali
0

#11 som sagt håller jag ögona öppna för sakerna ni vill ha :)

#12 Vet inte riktigt om vi har plats i bilen men jag kan ju kolla när vi väl är där. Ska också försöka hålla ögona öppna för den

Nali
0

Funderar på om jag ska göra så att alla som vill ha något, att jag skriver namn, nummer och vilken/vilka saker ni ska ha och sen när jag hittat någon av sakerna att jag skickar iväg ett sms så får i sätta in pengar till kontot så köper jag det eller om jag köper det för mina egna pengar och sedan att ni ger mig pengarna.

Frågan är ju vad ni tycker är bäst för det kan vara så att jag inte har pengar att köpa det ni vill ha men att jag har hittat det. Men också så kanske man tycker det är krånligt att sätta in pengar och man kanske inte kan göra det under alla tider osv.

Eller om ni sätter in pengar i förväg på ett konto och sen om jag inte hittar det ni vill ha så skickar jag bara tillbaka summan ni gav mig.

Fråga till alla: Vad tycker ni är bäst?

1. sätta in pengar när jag skickar iväg ett sms
2. betala efteråt
3. betala i förväg

Michaela-N
0

1, helt klart! Man är aldrig riktigt säker på om de verkligen betalar sedan, och då har du dragit med dig dessa saker hela vägen… I förväg är väl inte heller bra (kan jag tycka), du är ju inte säker på om du kommer hitta sakerna där.

Nali
0

#15 måste säga att jag håller med för gör jag 2 så kan det va så att jag inte har råd att köpa sakerna och gör man 3 så kommer många känna sig osäkra fast dom jag har frågat hitils har alla svarat 2 Obestämd

goldenhamsters
0

Eller så betalar dem i förväg och hittade du inte sakerna så ger du tillbaks de pengarna.

Mvh Alicia.

Nali
0

#17 jo det är bara det att dom flesta vill ju ha massa saker för en större summa och då är dom väldigt rädda att överföra pengarna för dom vet inte hur dom ska lita på mig. Självklart kommer jag ge tillbaka pengarna om jag inte hittar sakena men vet ju själv som privatperson att även jag skulle vara ganska osäker när det gäller en människa jag aldrig träffat

Nali
0

Hej alla Det var sjukt svårt att hitta djuraffärer i tyskland dom här kommer vi iallafall gå in i, självklart blir det mer affärer men det är otroligt svårt att hitta något på google http://www.fressnapf.de/ http://www.zoohandlung-tesmann.de/

Nali
0

Ville bara säga såhär att ni som ska ha saker, skicka i PM

1. Namn och efternamn
2. telefon nummer
3. vad ni vill ha (bilder eller länkar)
4. hur ni vill betala, förskottsbetalning, överföra pengar när jag skickat ett sms att jag hittat det eller betala efteråt

blir lättare för mig att hålla koll på allt

Imasy
0

En liten tanke bara, ska ni handla i euro så är den ganska låg just nu. 10 euro är ca 89 kr enligt google (idag iaf).

[Memris]
0

Hittade inget jag ville ha ifrån nån av de två butikerna Obestämd
Den ena var lite smådyr o den andre hade litet sortiment.

Novis10
0

När är det du åker. Och ungefär när kommer du hem?

//Nova
Besök gärna min hemsida här.

Medarbetare på Hamster ifokus!

Amun-Ra
0

#21 Desto bättre för mig dock eftersom jag alltid handlar i Euro. Euro som nämligen är vår valuta nu förtiden…

Jag hittade några hamster leksaker av intresse på de tyska sidorna du länkade här.

BlommaAnnicas Hamsteruppfödning Blomma

http://superpawshamstrar.blogspot.fi/

Nali
0

#22 vi kommer stanna i berlin så hittar du någon djuraffär där som inte jag har hittat så hojta till

#23 jag åker den 15onde april och kommer tillbaka 25

#24 vad kul att du hittade något!

[Memris]
0

Berlins Pet Supplies Plus ska tydligen vara en av de bättre men de hade tyvärr ingen hemsida som visade deras produkter.