Sodas Oreo
Tog emot denna lilla tös från Ulrika på sajten för omplacering.
Underbara lilla tjej, hon har stulit mitt hjärta helt totalt.
Denna tjej är så framåt och trevlig men samtidigt jätte lugn och mysig!
Tänkte att jag skulle ha denna tråd som hennes bildtråd.
Ni får gärna vänta med att komentera tills att jag säger till!
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Aw så söt! Jätte fina bilder! 
Mvh Alicia.
Åh tack så mycket 
Ååh vad fin hon är och vilka fina bilder du har tagit
Var har du fotat henne någonstans?
Tackar så mycket 
Jag har fotat henne i badrummet där det är vitt och upplyst på en av våra kakelhyllor! Mitt rum är så mörkt pga balkongen och har inte orkat köpt någon ministudio 
#6 Vågar man "Lämna" dom där på hyllan så man kan fota? Jag är så himla feg och vågar inte ta ett steg ifrån där dom. Jag måste alltid stå precis där dom är så jag är med om dom rammlar. Jag är lite hönsig av mig
Hon var värkligen söt! När det kommer till silvergrå så föredrar jag dem i korthår precis som denna ljuva tjej. Långhåriga silvergråa har jag dock inte fallit för.
Annicas Hamsteruppfödning 
http://superpawshamstrar.blogspot.fi/
Det är inte en så hög hylla, toaletten är liksom inbyggd i den hyllan om du förstår var jag menar. Mina hamstrar brukar inte hoppa ner från sådana ställen, men givetvis är jag med hela tiden och står otroligt nära 
Ja, jag föredrar korthår på alla hamstrar..dom tilltalar mig mer på något sätt. Man ser färgerna klarare. Precis som kaninerna!
Dock har jag en långhår men men 
#9 Jag ska nog försöka at fota dom på vardagsrummsbordet imorgon tror jag, ska tvinga sambon att stå som vakt så ingen försvinner över kanten när jag fotar :P Än vågar jag inte göra det själv:P

Hon är supersöt. Jag behöll hennes bror här hemma. Sg KH satin. Också en supersöt kille med glatt humör. Ställer sig direkt på bakbenen när han hör en komma.
#11 Killen med glatt humor får mig att tänka på älskade Zvullo. En riktig solstråle och alla tiders komiker till hamster. Han brukade stå och speja när han hörde mig komma samt få mig att skratta med sina galenskaper till lustigheter. Även på mina mörkaste dagar fick han mig att skratta. Saknar honom innerligt min lilla gullgubbe Zvullo.
Annicas Hamsteruppfödning 
http://superpawshamstrar.blogspot.fi/
Söt kille
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
Ja, det tycker jag låter som en bra idé 
Ja så är hon också, fast lite mer loj, jag gillar hennes temprament mest av dom alla. Lugn och fin, kommer gärna upp i handen men inte på ett ivrigt sätt som vissa handra (hallon) och är jätte glad och go hela tiden!